Installera XP, är denna version bra?

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Jag fick en skiva från syrran som tyckte jag skulle pröva detta innan hon testade det på sin dator (schysst...). Det hette "XP NWE" som jag inte kommer ihåg vad det står för :(
Och det är typ 3 sidor med olika program som medföljer på skivan, jag vet itne om de redan ligger i registret men det verkar som att man kan välja om man vill installera dem extra, för det är mycket som jag inte behöver känns det som.
Nån som vet vad jag menar för XP-version?
Annars har jag bara "Devil's xp" och det känns ju inte speciellt nytt...

Aldrig hört talas om den...

Själv har jag alldeles nyligen blåst min burk (dvs ominstallerat windows) och la in "XPPROSP2_SV_SATA". Det är OEM version, dvs man behöver inte slå in serienummer (fast det går att leta upp serienumret med lite trixande). Funkar bra, men jag vet att när jag la in den till en polare så hämtade han någon uppgradering (doh!) och därefter fick han meddelanden om att "denna windowsversion är inte äkta". Tror det finns nån fix till det iofs, men jag har istället stängt av uppdateringarna i min version.

Slangade ner den från TPB för ett tag sen.

Last edited:
Skalman skrev:
2603506 Aldrig hört talas om den...

Själv har jag alldeles nyligen blåst min burk (dvs ominstallerat windows) och la in "XPPROSP2_SV_SATA". Det är OEM version, dvs man behöver inte slå in serienummer (fast det går att leta upp serienumret med lite trixande). Funkar bra, men jag vet att när jag la in den till en polare så hämtade han någon uppgradering (doh!) och därefter fick han meddelanden om att "denna windowsversion är inte äkta". Tror det finns nån fix till det iofs, men jag har istället stängt av uppdateringarna i min version.

Slangade ner den från TPB för ett tag sen.

Microsoft.WindowsXP.All.Editions.Activation.Crack.v1.0.Multilingual.FIXED.READ.NFO-SAD
Windows.Genuine.Advantage.Validation.v1.5.708.0.CRACKED-ETH0

Är lösningen på problemet, om dem behövs så kan ni nå mig på vikto000@hotmail.com .

//Stenberg

någon av dessa funkar kanon

Microsoft.Windows.XP.Professional.SP1a.and.RU1.Intergrated.REPACK.READ.NFO.SWEDiSH-eth0

Microsoft.Windows.XP.Professional.Corporate.SP2.Integrated.MULTI.IMAGE.SWEDiSH-ETH0

Microsoft.WindowsXP.All.Editions.Activation.Crack.v1.1.Multilingual-SAD

Har även denna nu för svenska versionen av XP. Henke du har mail.

//Stenberg

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...