Panzaa
Bättre att verka än att förverkas
- Gick med
- 16 Aug 2007
- Ort
- Tullinge
- Hoj
- 2010 Chubby Betty Fukkobygge, 2011 Triumph HH-Special, 1988 FZ 750, YZF 426
Mors!
Har besiktning på hojjen imorn, men kom på att jag glömt ställa in ljuset rätt.
Har monterat en dubbellykta direkt på gaffelbenen, men är osäker på hur man ställer in höjden på lyktan.
Givetvis så är det bara att justera den upp och ned, men vilken höjd skall den stå i och hur mäter man det? Är det något mer man bör tänka på gällande inställning av lykta?
Tack på förhand
Har besiktning på hojjen imorn, men kom på att jag glömt ställa in ljuset rätt.
Har monterat en dubbellykta direkt på gaffelbenen, men är osäker på hur man ställer in höjden på lyktan.
Givetvis så är det bara att justera den upp och ned, men vilken höjd skall den stå i och hur mäter man det? Är det något mer man bör tänka på gällande inställning av lykta?
Tack på förhand