Inställd träning i Örebro

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Tyvärr är supermototräningen inställd på söndag (24/9) pga bil-i-snöre-tävling.

Annars öppet som vanligt :tummenupp

Supermoto skrev:
2480814 Tyvärr är supermototräningen inställd på söndag (24/9) pga bil-i-snöre-tävling.

Annars öppet som vanligt :tummenupp

Kan vi inte få prova Supermoto-i-snöre? Skulleva intressant att toppa den runt runt :D

Vi körde i Söndags, alla som lovat komma dök inte upp. Så vi kommer väl att köra nu i helgen oxå. Hade tänkt att prova på att köra en variant på lagtävling. Om någon är intresserad så pma mig.

RaceMe skrev:
2563535 Vi körde i Söndags, alla som lovat komma dök inte upp. Så vi kommer väl att köra nu i helgen oxå. Hade tänkt att prova på att köra en variant på lagtävling. Om någon är intresserad så pma mig.
det jag funderar över är vart man hittar infon om den/dom här tävlingarna????

blom skrev:
2563747 det jag funderar över är vart man hittar infon om den/dom här tävlingarna????

Det är ingen inbjudanstävling utan det är en grej som jag har tänkt o testa. För att sedan prata med dom som var med och få feedback. För att se om det kan vara en lite roligare form av träning.

Så infon hittar du ingenstans, utan man får ta kontakt med mig.

RaceMe skrev:
2563978 Det är ingen inbjudanstävling utan det är en grej som jag har tänkt o testa. För att sedan prata med dom som var med och få feedback. För att se om det kan vara en lite roligare form av träning.

oki då är jag med :)

RaceMe skrev:
2563978 Det är ingen inbjudanstävling utan det är en grej som jag har tänkt o testa. För att sedan prata med dom som var med och få feedback. För att se om det kan vara en lite roligare form av träning.

Vilken dag?
På söndagar är det enduro för mig :)

Stoffy skrev:
2564335 Vilken dag?
På söndagar är det enduro för mig :)

Då kör vi lördag då, så att du inte kan skylla på Enduron. Kommer du då?
Vi behöver vara minst sju st för att köra det jag hade tänkt.

Kör quadarna hos oss på lördag???

RaceMe skrev:
2564520 Då kör vi lördag då, så att du inte kan skylla på Enduron. Kommer du då?
Vi behöver vara minst sju st för att köra det jag hade tänkt.

Kör quadarna hos oss på lördag???
Vilka tider gäller? ska upp till Karlskoga å jobba tors-fred å tänkte att man kan ju slänga in hojen i bilen å köra lite i helgen medans man ändå är uppe, såg ju ut att bli hyffsat väder oxå...

The_Wanderer skrev:
2565502 Vilka tider gäller? ska upp till Karlskoga å jobba tors-fred å tänkte att man kan ju slänga in hojen i bilen å köra lite i helgen medans man ändå är uppe, såg ju ut att bli hyffsat väder oxå...

Behöver sju till tio frivilliga. Körskicklighet har inte så stor betydelse.
Lagtävling, alla kör ihop med alla i tio - tolv heat. Sen samlar vi ihop finallag som möts i bäst av fem.

Vid tiotiden på lördag hade jag tänkt.
Alla får vara med. Solsken är beställt.

Tänk bara på att det inte är fri träning, ni som vill vara med. Surt om någon långväga har åkt i onödan och trodde att det var fri träning.

Jag hade tänkt detta som ett test för att se om man inte kan få lite variation i träningen, istället för att bara köra runt runt. Dom som kommer på lördag gör som jag säger.

*/ ?>
Back