Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Supermoto skrev:2480814Tyvärr är supermototräningen inställd på söndag (24/9) pga bil-i-snöre-tävling.
Annars öppet som vanligt![]()
det jag funderar över är vart man hittar infon om den/dom här tävlingarna????RaceMe skrev:2563535Vi körde i Söndags, alla som lovat komma dök inte upp. Så vi kommer väl att köra nu i helgen oxå. Hade tänkt att prova på att köra en variant på lagtävling. Om någon är intresserad så pma mig.
blom skrev:2563747det jag funderar över är vart man hittar infon om den/dom här tävlingarna????
oki då är jag medRaceMe skrev:2563978Det är ingen inbjudanstävling utan det är en grej som jag har tänkt o testa. För att sedan prata med dom som var med och få feedback. För att se om det kan vara en lite roligare form av träning.
Så infon hittar du ingenstans, utan man får ta kontakt med mig.
Vilken dag?RaceMe skrev:2563978Det är ingen inbjudanstävling utan det är en grej som jag har tänkt o testa. För att sedan prata med dom som var med och få feedback. För att se om det kan vara en lite roligare form av träning.
Så infon hittar du ingenstans, utan man får ta kontakt med mig.
Stoffy skrev:2564335Vilken dag?
På söndagar är det enduro för mig![]()
Vilka tider gäller? ska upp till Karlskoga å jobba tors-fred å tänkte att man kan ju slänga in hojen i bilen å köra lite i helgen medans man ändå är uppe, såg ju ut att bli hyffsat väder oxå...RaceMe skrev:2564520Då kör vi lördag då, så att du inte kan skylla på Enduron. Kommer du då?
Vi behöver vara minst sju st för att köra det jag hade tänkt.
Kör quadarna hos oss på lördag???
The_Wanderer skrev:2565502Vilka tider gäller? ska upp till Karlskoga å jobba tors-fred å tänkte att man kan ju slänga in hojen i bilen å köra lite i helgen medans man ändå är uppe, såg ju ut att bli hyffsat väder oxå...
|
Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter
Efter att Cruiser-programme... |
|
|
|
WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem
WP har länge varit synonymt... |
|
|
Donut Labs solid state-batteri – redo för användning i Verge-motorcyklar
Donut Labs VD Marko Lehtimä... |
|
|
Donut Labs solid state-batteri – redo för användning i Verge-motorcyklar
Donut Labs VD Marko Lehtimä... |
|
|
MC-Mässan närmar sig!
På årets stora motorcykelmä... |
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |