Inställd träning i Örebro

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Tyvärr måste vi ställa in träningarna nu kommande helg, 20-21 Maj. Detta pga andra tävlingar på området för nära oss. De får helt enkelt inte plats om vi ska var där samtidigt.
Men imorron är det körning som vanligt och från nästa tidag kör vi som vanligt igen.

Supermoto skrev:
2161960 Tyvärr måste vi ställa in träningarna nu kommande helg, 20-21 Maj. Detta pga andra tävlingar på området för nära oss. De får helt enkelt inte plats om vi ska var där samtidigt.
Men imorron är det körning som vanligt och från nästa tidag kör vi som vanligt igen.

Japp, i morgon är det träning. Och jag är träningsledare eftersom jag hade tänkt åka dit ändå. Träningsledarlistan på TMC är inget att vara stolt över precis, ber övriga i Sverige om ursäkt för detta. Det måste ske en förbättring. Och kommer så att ske. Frågan är bara NÄR? :fatta!

Delegera med hela handen har jag med flera sagt förut. Skriv mig resten av året, så delegerar jag, är en annan variant.

Som utomstående förstår jag om det kan vara svårt att planera om man ska åka till Örebro eller inte. :confused:

Får jag föreslå att alla som hade tänkt träna hos oss åker till Ticksta istället, startavgiften för Rookie är bara 200kr=samma som våran träningsavgift. :)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT