husa harry
8 år med SLANGLÖST
Tyvärr blir det ingen träning helgen 19e och 20e aug pga rejs med dom små bilarna i snöre...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Supermoto låter nått förjävligt... MER än 2-taktare som vi RR-fuckon som kör 4-takt hatar som mest i depån...Jocke W skrev:2376358aaaaaww. Är det oroliga att det ska låta mer från våra motorer?
Swedie skrev:2379549Supermoto låter nått förjävligt... MER än 2-taktare som vi RR-fuckon som kör 4-takt hatar som mest i depån...
Swedie skrev:2379549Supermoto låter nått förjävligt... MER än 2-taktare som vi RR-fuckon som kör 4-takt hatar som mest i depån...
RaceMe skrev:2379626
Jag satt på läktaren i Lördags i Skåne och irriterade mig på att jag inte hade hörselproppar. Det är på tok för lågt ställda ljudkrav i supermoto. Hoppas på en snabb ändring innan vi tar död på oss själva.
Swedie skrev:2379650
Varför inte köra med originaldämpare? Lite som RR övergår till... originalprylar. Håller längre oxå, endast lite mindre toppfart. Väl inte så farligt?

Swedie skrev:2379650Varför inte köra med originaldämpare? Lite som RR övergår till... originalprylar. Håller längre oxå, endast lite mindre toppfart. Väl inte så farligt?
|
|
Harley-Davidson lanserar RIDE
Pressrelease från Harley-Da... |
|
|
KTM uppdaterar sin elhoj
Pressrelease från KTM: ... |
|
|
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!
Det har varit många turer k... |
|
|
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen
Med anledning av Ducatis 10... |
|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot I samband med... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller