Insplanet problem....

sundaman81

Ny medlem
Gick med
8 Apr 2006
Hoj
zx9r-98
Var i kontakt med insplanet idag på jobbet för att få lite hjälp med min hojförsäkring......jättetrevlig tjej jag snackar med, ger henne reg-nummret och upprepar det klart och tydligt med "militärisk" stil......Hon uppfattar säger hon och repetarar tillbaka samma bokstäver till mig....fint såhär länge....Hon söker o söker och säger plötsligt hon hittat en trafikförsäkring helår för 1400:-( jag 25 år o haft kort 1 år, hoj zx9r-98 )!!...Helt otroligt jublar jag och frågar om det försäkringsbolaget har sin adress upp bland molnen o drivs av änglar:) Hon skrattar o frågar om jag vill slå till...givetvis!!blir svaret....... Efter jobbet nu kommer hem sliter fram hjälm o ställ för att strax ge mig iväg för att dra en första repa för i år i det härliga vädret......kollar dock min mail innan jag ska ge mig av...o det skulle jag inte ha gjort.....får syn på en bekräftelse med FEL regnummer i min mail :mad: :huvet ...så inte fan blir det något åka av idag...så jag säger skål på er sporthojare för idag ska jag tröstkröka!!!

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park