Insider!!!

Lindén

Slutkört!
Gick med
27 Sep 2003
Hoj
Piagio med trampor
Kikat på det nu skulle tro att det e en advokat i sthlm som inte har nån fru o jobb kvar! Usch vilka äcklel gubbar det finns! :död

Den där 22-åring gjorde de nog en tjänst, gissar att han kommer att sluta ragga på nätet :D

Advokaten var inte lite pinsam :hihi

Smarta grabbar som blåste HA och Bandidos :rolleyes:
Gissar att den där Robert som de ringde upp och visade bild på ligger risigt till :hihi

Vad? Berätta, jag har inte tillgång till TV3 just nu, vad handlade det om?!?!?!

sgtpepper skrev:
Dom visade reportage om killar (Mest gubbar) Som raggar små flickor på nätet!
Sedan visade dom en 51 årig advokat som ville pippa med en 16åring!
O när aschberg kom fram så sade han att det såg ju konstigt ut men flickan han pratade med var hans nya sekreterare...SMART KILLE!!!
Robban sade även att dom bandat allt men det verkade han inte fatta utan flydde mer elle mindre därifrån!

Lindén skrev:
O när aschberg kom fram så sade han att det såg ju konstigt ut men flickan han pratade med var hans nya sekreterare...SMART KILLE!!!
Robban sade även att dom bandat allt men det verkade han inte fatta utan flydde mer elle mindre därifrån!
Hoho, fan det hade jag velat se :). Får kika om det går i repris.

sgtpepper skrev:
Andra delen av programmet handlade om ett pyramidspel som blåst svenskar och norrmän på ca 400 miljoner kronor.
Grundarna hade själva kontaktat HA och Bandidos och bett dem satsa pengar.

HA hade åkt hem till en av grundarna när det blev känt att pengarna var borta och hämtat hans Mercedes.
Gissar att de dragit till Långtbortistan eller nåt sånt nu :hihi

Lindén skrev:

Visst är det hemskt att det finns sånna pedofiler, MEN.. det känns lite oprofessionellt att man hänger ut männsikor o nationell TV. Visst, suddig bild o suddig nummerplåt på bilen, men hur svårt är det o känna igen rösten, biltyp o klädsel. De som känner advokaten kände nog igen honom gissar jag. Tycka vad man vill om advokaten, jag försvarar absolut inte hans dåd, men från TV3 sida känns det som billiga poäng o hänga ut folk så.

Det var min reaktion iaf.

Det verkade ha effekt iaf, för naken.org eller vad den hette blev ju nerstängd. :)

sandstream skrev:
Andra delen av programmet handlade om ett pyramidspel som blåst svenskar och norrmän på ca 400 miljoner kronor.
Grundarna hade själva kontaktat HA och Bandidos och bett dem satsa pengar.

HA hade åkt hem till en av grundarna när det blev känt att pengarna var borta och hämtat hans Mercedes.
Gissar att de dragit till Långtbortistan eller nåt sånt nu :hihi
Begåvade killar, kan de verkligen ha missat vilka HA och Bandidos var.

Poacher skrev:
Begåvade killar, kan de verkligen ha missat vilka HA och Bandidos var.

Ganska smart drag av grundaren egentligen! :tungan
knappast så att Bandidos och Ha knuttar bjuder in en till sina säljmöten, de tvingar nog folk att gå med i nätverket oavsett om man vill eller inte! :tummenupp :tummenupp

Wandaa skrev:
äckelgubbar minst sagt! :machinegu
Ja, å inte bara gubbar, 22-åringar åxå! :3freak

Jag kan inte fatta att de e så jävla lätt för dem att få med sig tjejerna.
Som han som hotade att anmäla...

Han hade snackat med en 16årig tjej, å sen sagt att de skulle ha sex mot betalning, när han sa nej så sa gubben att han skulle anmäla henne.
(anmäla för VADÅ??)
Han gick med på att dra in anmälan om hon kom hem till honom å hade lite "vanlig hederlig skön sex"..
Jävla idioter :dummer :kulspruta

De verkar ju finnas oändligt med ungar som fläker ut sig framför både kameror å webcams bara nån nämner ordet "modell".
Bordell är fan vad det borde kallas :mad:

Man kan ju bara undra hur många av bilderna som killar å gubbar, (både peddon å andra), sitter å tankar hem å runkar till, (i bästa fall), som verkligen var frivilliga :rolleyes:

Jag mår illa

En annan liten skojfrisk grej vore ju att ställa dom i stupstock på stadens torg.
Med en nätt liten redogörelse för vad dom pysslat med, ställ dom i raden bredvid våldtäcktsmän.
Sedan varje lördag är det kast med liten sten, helt gratis! :tummenupp
//Tobbe

tobbeviking skrev:
En annan liten skojfrisk grej vore ju att ställa dom i stupstock på stadens torg.
Med en nätt liten redogörelse för vad dom pysslat med, ställ dom i raden bredvid våldtäcktsmän.
Sedan varje lördag är det kast med liten sten, helt gratis! :tummenupp
//Tobbe
GRATIS!!!!
E du i nte klok jag kan ta betalt!!! :D
Nej man kan gott få betala lite med för det tycker jag... så kan dessa pengar gå till folk som blitt utnyttjade utav sådana där svin!

Nog för att jag missade programmet men var det en 22 årig kille som ville ha sex med en fjortis?

Händer nog varje dag mer eller mindre, och jag tror inte tjejerna lider av att få till det med en äldre kille.

Skulle inte kalla en 22 åring för pedofil om han satte på en brud som är 15år

Nyheter
En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...