Insider..

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
..HAHA... Unika Partiet..

Asså jag brukar alltid vara impad av folk framför kameran, de läser på en skylt bakom kameran och det brukar aldrig direkt synas att dem läser innantill utan de brukar se ut som dem pratar fritt...

Vem är då självklart den första personen jag verkligen lyckas se att hon läser en skylt bakom kameran.. HAHA..jo allas vår Linda Rosing såklart.. :D

AndreasNo skrev:
2425161 ..HAHA... Unika Partiet..

Asså jag brukar alltid vara impad av folk framför kameran, de läser på en skylt bakom kameran och det brukar aldrig direkt synas att dem läser innantill utan de brukar se ut som dem pratar fritt...

Vem är då självklart den första personen jag verkligen lyckas se att hon läser en skylt bakom kameran.. HAHA..jo allas vår Linda Rosing såklart.. :D

Det var något som jag uppmärksammade oxå :)

Hon har ingenting med politik och göra, söker efter bara mer status...

Insider ikväll, vi snackar en samling tomtar allihopa. Den ena värre än den andra. Herre jisse vilken samling. Det är som man kan skratta hjärtligt. Tillsammsn kanske dem får 1 %. Men självklart, dem får ju finnas, vi har ju en demokrati.

PGH skrev:
2425324 Insider ikväll, vi snackar en samling tomtar allihopa. Den ena värre än den andra. Herre jisse vilken samling. Det är som man kan skratta hjärtligt. Tillsammsn kanske dem får 1 %. Men självklart, dem får ju finnas, vi har ju en demokrati.

Ett gäng tomtar oså sitter tomtefar där påförsta raden :D

Silken clown den där danskar var då.. ha! Känns jäkligt seriöst :tungan
Ställer sig upp o säger halleluja osv. :rolleyes:

Achberg´s kommentarer är ju inte helt fel heller!

Soppan blev lite i klass med parlamentet..

Tanten som var sänd av Gud att jobba för kvinnopartiet (hette det så?!). Såg ni när hon var på Hultsfred och skulle varva röster?
Hon pratade med en kille som hade en kuk ritad på axeln och på magen stod det "Jag suger dig gratis". Efteråt sa tanten att alla ungdomar var så trevliga och hon blev så glad.

Då började iaf jag garva. Resten var ganska...tragiskt!?

Pirat Mark

Kuriosa: enl. swebit's röstpoll ska 30% rösta på piratpartiet. Nu låg det iofs som översta alt. och under låg det några skitpartier, men iaf. Dom kan nog komma ganska långt.

AndreasNo skrev:
2425161 Vem är då självklart den första personen jag verkligen lyckas se att hon läser en skylt bakom kameran.. HAHA..jo allas vår Linda Rosing såklart.. :D
Nja, tycker mera att det såg ut som att hon läste på en lapp som hon i knäet. :)

Mark skrev:
2425503Kuriosa: enl. swebit's röstpoll ska 30% rösta på piratpartiet. Nu låg det iofs som översta alt. och under låg det några skitpartier, men iaf. Dom kan nog komma ganska långt.

Vet inte hur många som har röstat i pollen, men tänk på att det finns 6.8 miljoner röstberättigade i sverige. Vid ett valdeltagande på 80% måste piratpartiet alltså få 217 600 röster för att nå 4% spärren.

Antalet förstagångsväljare uppgår till 430 097 stycken, så får man cirka 50% av förstagångsväljarna att rösta på piratpartiet skulle det också fungera. För i den lite äldre gruppen får man nog väldigt få röster.

Sen har ju inte Piratpartiet synts så mycket tycker jag. Jag tror dom får under 0.5% av rösterna.

hållundan skrev:
2425335 Jag missade, vilka var deras huvudargument inför valet?
unika_partiet.jpg

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...