INSIDER Ikväll- Om vakter/Ordningsvakter mm.

R1 Uffe

Trafiklärare Till Yrket
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSX750EF -84, GSXR 1100 -87 med Vance & Bröööl, GSXR 750 -96, R1 -99 Touring, Högruta & Handtagsvärmare, R1 -00 med Yoshi Tri-Oval
Då får man se hur man sköter sig som Ordningsvakt då :gnissla

Markus skrev:
Ska du vara med själv?
Nej som tur är, men nu får man ju se hur vakter i större städer jobbar :D :rofl

honkiie skrev:
Det är inte du som slog mig i bröstet med en vägpinne för några veckor sedan? :tungan

Offtopic: Underbar avatar, honkiie! :Bugar

Edit: Stafle.

Trodde åxå att de gick efter "Efterlyst" på torsdagar?? :confused: I alla fall ett bra ämne att ta upp. Finns många vakter som seriöst borde omskola sig eller åtminstone gå en "charmkurs". :tummenupp

Kia skrev:
Trist att dra alla över en kam. Finns översittare inom alla yrken...
Jag tänker förklara oheligt krig mot lappsluskarna i Huddinge. :4skrika

honkiie skrev:
Det är inte du som slog mig i bröstet med en vägpinne för några veckor sedan? :tungan
Tror inte det, jag var uppe och jobbar Allhelgona Lördagen där i Älvsbyn, men jag har inge minna av att jag har slagit någon, däremot ett par samtal 112 blev det och läns kommunikations centralen

Ändring: Jag menar att det är på Torsdag, skrev fel

R1 Uffe skrev:
Tror inte det, jag var uppe och jobbar Allhelgona Lördagen där i Älvsbyn, men jag har inge minna av att jag har slagit någon, däremot ett par samtal 112 blev det och läns kommunikations centralen

Ändring: Jag menar att det är på Torsdag, skrev fel
Jo men jag tänkte i piteå, tro det eller ej men jag är där ibland också :tummenupp Vi skulle dra på max då vi gick från kalles och så gick det någon framför oss, vi var tre pers och så var det någon som sa: Tror du vi tar han? Vi har ju kniv? Som i nattbuss 807 och då vände han sig om och slet upp en vägpinne som han bläktade med tills vi lugnade ner han och sa att det bara var ett skämt. Var nån vakt som just hade slutat och också skulle på max och käka iaf.

honkiie skrev:
Jo men jag tänkte i piteå, tro det eller ej men jag är där ibland också :tummenupp Vi skulle dra på max då vi gick från kalles och så gick det någon framför oss, vi var tre pers och så var det någon som sa: Tror du vi tar han? Vi har ju kniv? Som i nattbuss 807 och då vände han sig om och slet upp en vägpinne som han bläktade med tills vi lugnade ner han och sa att det bara var ett skämt. Var nån vakt som just hade slutat och också skulle på max och käka iaf.

Var det här innan eller efter att ni sparkade på lycktstolparna så att de slocknade?

Kuritas skrev:
Var det här innan eller efter att ni sparkade på lycktstolparna så att de slocknade?

Efter såklart....lyktstolparna sparkar man på när man är på väg in på krogen från förfesten. Och betongsuggor välter man efter max.

*/ ?>
Nyheter
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot De flesta nav...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...