Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Är det idag? Trodde det var på torsdagar efter efterlyst.R1 Uffe skrev:Då får man se hur man sköter sig som Ordningsvakt då![]()
Nej som tur är, men nu får man ju se hur vakter i större städer jobbarMarkus skrev:Ska du vara med själv?

R1 Uffe skrev:Nej som tur är, men nu får man ju se hur vakter i större städer jobbar![]()
![]()

R1 Uffe skrev:Då får man se hur man sköter sig som Ordningsvakt då![]()

honkiie skrev:Det är inte du som slog mig i bröstet med en vägpinne för några veckor sedan?![]()

Kia skrev:Finns många vakter som seriöst borde omskola sig eller åtminstone gå en "charmkurs".![]()
Markus skrev:Ja, till exempel de som kallas parkeringsvakter.![]()
Jag tänker förklara oheligt krig mot lappsluskarna i Huddinge.Kia skrev:Trist att dra alla över en kam. Finns översittare inom alla yrken...

Kia skrev:Trist att dra alla över en kam. Finns översittare inom alla yrken...
Mmm, men mer inom vissa yrkeskategorierKia skrev:Trist att dra alla över en kam. Finns översittare inom alla yrken...
Tror inte det, jag var uppe och jobbar Allhelgona Lördagen där i Älvsbyn, men jag har inge minna av att jag har slagit någon, däremot ett par samtal 112 blev det och läns kommunikations centralenhonkiie skrev:Det är inte du som slog mig i bröstet med en vägpinne för några veckor sedan?![]()
Jo men jag tänkte i piteå, tro det eller ej men jag är där ibland ocksåR1 Uffe skrev:Tror inte det, jag var uppe och jobbar Allhelgona Lördagen där i Älvsbyn, men jag har inge minna av att jag har slagit någon, däremot ett par samtal 112 blev det och läns kommunikations centralen
Ändring: Jag menar att det är på Torsdag, skrev fel
honkiie skrev:Jo men jag tänkte i piteå, tro det eller ej men jag är där ibland ocksåVi skulle dra på max då vi gick från kalles och så gick det någon framför oss, vi var tre pers och så var det någon som sa: Tror du vi tar han? Vi har ju kniv? Som i nattbuss 807 och då vände han sig om och slet upp en vägpinne som han bläktade med tills vi lugnade ner han och sa att det bara var ett skämt. Var nån vakt som just hade slutat och också skulle på max och käka iaf.
KarlJohan skrev:Är du parkeringsvakt?
Kuritas skrev:Var det här innan eller efter att ni sparkade på lycktstolparna så att de slocknade?
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot De flesta nav... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller
Allt om MC åkte till Malaga... |