streetgixxer
FSRacing Supermoto/Trial
tjena ja har en ktm exc 450 -08,
nu e de så att ja ska ha ut insattsullet om man säger så ur ljudämparen, men de här är fan omöjligt,
de e så att ja får f*n inte bort bakersta delen på dämparen, någon som bytt på en sådan förut? eller nån som har någon ide hur man ska göra
nu e de så att ja ska ha ut insattsullet om man säger så ur ljudämparen, men de här är fan omöjligt,
de e så att ja får f*n inte bort bakersta delen på dämparen, någon som bytt på en sådan förut? eller nån som har någon ide hur man ska göra