Insamling av skottpengar...

Vill du spränga ett hål rätt igenom fanskapet. jag vet hur :D

Idioti bara. Fick han hojen tillbaka så är det ju inte att bry sig om mer än att se till att han får ett straff (Dock inte ett man själv gör) Inte genom att själv begå något så sjukligt mycket värre. Det är ju enbart materiella saker. Om han bara är 25 år så kan man ju faktiskt ändra sig :brinnerup

Last edited:
ett ben lr två kan man ju bryta tror inte att du blir särskillt mycket gladare av att se honom dö + att du får ett ganska långt fängelse straff.. misstänker dock att du inte var helt seriös när du bad om ammunision men iallafall!

Mr.Dna skrev:
Idioti bara. Fick han hojen tillbaka så är det ju inte att bry sig om mer än att se till att han får ett straff (Dock inte ett man själv gör) Inte genom att själv begå något så sjukligt mycket värre. Det är ju enbart materiella saker. Om han bara är 25 år så kan man ju faktiskt ändra sig :brinnerup

Va inte så blödig, har varit och sett den mänskliga baksidan och ibland hjälper inte gull gull.

Ps:ta inte allt på allvar

4-fun skrev:
Va inte så blödig, har varit och sett den mänskliga baksidan och ibland hjälper inte gull gull.

Ps:ta inte allt på allvar

Jo jag var inte riktigt säker på om det var ironiskt eller inte. Men OM det inte skulle varit det, så var det min tanke (det jag skrev i förra inlägget)

Mr.Dna skrev:
Jo jag var inte riktigt säker på om det var ironiskt eller inte. Men OM det inte skulle varit det, så var det min tanke (det jag skrev i förra inlägget)

Ibland behöver man slänga ur sig sina för stunden känslor, men det betyder inte att allt man skriver eller säger skall utföras.

Det är nu jag beskriver vad man inte kan göra med lite sprängdeg och en filmburk
SKULLE INTE TRO DET :tungan

Back