Inreggad ida, kan inte få försäkring!

Rundberg

Yo mamma!!!
Gick med
14 Mar 2004
Hoj
GSXR 1000-K6
Reg besiktade hojen ida men vet ni vad dom säger sen på bilprovningens helvetet... att det tar ytterligare 3-5 dagar innan dom har tid att fylla i papprena i datan, så ja kan inte försäkra den trafik ens för den e avställd å det gick tydligen inte att ändra än!!
Så förbannad har ju väntat som fan på denna jädra besiktning!!! så nu står den utanför fönstret å kan nästan se ett litet flin från den "haha du får inte köra"
ååå, vrede :huvet

var glad att du i alla fall lyckades regga hojen! Vad handlade det om för besiktning? Import?

Reggade min förra veckan, tyskimport...
Fick mitt regnr på papper på en gång!

Nåt papper på regnummer måste du väl ha fått?!? Polisen tog mig när jag var ute och körde innan jag fått hem skylten...men det var inga problem när dom fattade att jag nyss reggat in den och inte fått skylt än.

Med mig drygade dom oxå iofs...fast det var vägverket som aldrig fick ut registreringpappret så jag hade inte den där koden som krävs för att ställa på.
Efter diverse samtal med vv så kom det fram att man kan gå in till KÖRKORTSKONTORET (där man skriver teori) och visa leg så kan man ställa på hojjen där.

Last edited:
ja den måste ju vara påställd för att försäkras sa dom!! ska se vad dom säger, ska ringa tack för tipset..

Du skulle valt att ställa på den direkt. Tror jag kommer ihåg att det var så när jag regga in en tysk R1a.

Hjopp

Ställde på min idag,, den måste vara försäkrad innan man ställer på den! Inte tvärt om. :) så va det med min iallafall. LYCKA TILL! :banana

Nyheter
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026

20-årige australiensaren Wi...

Alltid redo för regn

Håll dig torr på hojen – ny...

Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Back