Inomhusträning SuperMotard, Mini-moto & FIFTY-PocketBike

fetsladd

Ny medlem
Gick med
29 Nov 2004
Hoj
SUZUKI RMZ-450 Supermotard
Tjena! :banana :banana Nu på Sönda drar vår Söndagsträning igång 5Dec. KL: 17-20.30 i Gokarthallen i Södertälje, Vi kör Supermotard+MiniMoto & FIFTYs PocketBike Det kommer köras varje Söndag under vintern, 100spänn gongen , 300m bana utan pelare 8-10m bred. dyck upp eller ring 08-55018860 :hihi Crille

Bifogat

• Kinnekulle.jpg
    Kinnekulle.jpg
    44.2 KB · Visningar: 138
fetsladd skrev:
Tjena! :banana :banana Nu på Sönda drar vår Söndagsträning igång 5Dec. KL: 17-20.30 i Gokarthallen i Södertälje, Vi kör Supermotard+MiniMoto & FIFTYs PocketBike Det kommer köras varje Söndag under vintern, 100spänn gongen , 300m bana utan pelare 8-10m bred. dyck upp eller ring 08-55018860 :hihi Crille

vart i södertälje liger hallen? måste man ha skinnställ eller får man köra i tex goretex?

RGV Nisse skrev:
vart i södertälje liger hallen? måste man ha skinnställ eller får man köra i tex goretex?
Hallen ligger borta vid Scaniarinken och om inte Crille har ändrat reglerna så får du köra i GoreTex, men se till att ha full skyddsutrustning, det gör ont att vurpa inne också *s* samt uppsamlingskärl till hojen! :tummenupp

fetsladd skrev:

Har en bit dit upp, men om banan är så bra som du säger :rolleyes: så skulle det inte gå att fixa så att man kan vara där en hel helg??? kanske skulle behöva fixa så vi kunde lämna hojarna där över natten men va fan det är ju nog enkelt....
Så man får lite riktig träning under vintern. Inte bara cross åkning.

Yasha skrev:
Hallen ligger borta vid Scaniarinken och om inte Crille har ändrat reglerna så får du köra i GoreTex, men se till att ha full skyddsutrustning, det gör ont att vurpa inne också *s* samt uppsamlingskärl till hojen! :tummenupp

nu är äntligen hojen hel,l blir det någon körnig nu på söndag?

Hmm!

Kanske är läge att hänga på ett uppsamlingskärl.. Men jag vet inte om jag skall bjuda på premierevurpa med nya raketen. :gnissla :gnissla Men vi va ju alla nybörjare en gång :hihi :hihi :näsblod
Sen får man ju inte glömma skivan. :rolleyes: :rolleyes:

Miljösoppa finns att köpa hos Crille va?
Och hur är det med system? Tänkte närmast på om brorsan hänger på, med hans "kasta in hatten" FP-sys. :kulspruta x2

Mvh Noobnisse

Last edited:
Aha det här får jag inte missa! Var förbi en sväng där mange har sin husky stående, när ska han få ihop den då? Cybernisse har du fixat kortet nu eller?
Du har ingen nytta av ett sånt system i hallen, kör helst med ett tyst system. va fasen skulle mange hänga på, men då ska jag försöka åka dit och säga hej!

Cybernisse skrev:
Hmm!

Kanske är läge att hänga på ett uppsamlingskärl.. Men jag vet inte om jag skall bjuda på premierevurpa med nya raketen. :gnissla :gnissla Men vi va ju alla nybörjare en gång :hihi :hihi :näsblod
Sen får man ju inte glömma skivan. :rolleyes: :rolleyes:

Miljösoppa finns att köpa hos Crille va?
Och hur är det med system? Tänkte närmast på om brorsan hänger på, med hans "kasta in hatten" FP-sys. :kulspruta x2

Mvh Noobnisse

Äsch, FP råkkar i S-täljehallen också. :yoparty Husan var som en eldkastare mot alla äckliga åranscha saker som jagade henne... :hihi

Yasha skrev:
Äsch, FP råkkar i S-täljehallen också. :yoparty Husan var som en eldkastare mot alla äckliga åranscha saker som jagade henne... :hihi

Jagade! :va har du börjat se i syne? det var snarare kanske åranscha saker som körde åttor runt dig! :lol

motardnisse skrev:
Jagade! :va har du börjat se i syne? det var snarare kanske åranscha saker som körde åttor runt dig! :lol

Skratta du. Sätter mina pengar på Yasha om ni skulle tävla :D

motardnisse skrev:
:arsele
420 skrev:
Skratta du. Sätter mina pengar på Yasha om ni skulle tävla :D
Ååååh, vad jag tycker om dig, Stefan!!! :krama
motardnisse skrev:
Jisses är du inte klok! Hon är ju säkert upplärd av krattan himself på att köra :)
:fakta :hihi

Som om det skulle göra ngn skillnad... :3freak

Yasha skrev:
Jagade & jagade, du kom ju knappt förbi... :7peta :rofl
Det är COOLT med FP-eldkastare på Hus(m)or! :yoparty :Bugar

Motardnisse skrev:
Jagade! har du börjat se i syne? det var snarare kanske åranscha saker som körde åttor runt dig!
Jepp åttor var det men det var mest för att vara ivägen så mycket det gick! :lol :lol :lol

motardnisse skrev:
Cybernisse har du fixat kortet nu eller?
Du har ingen nytta av ett sånt system i hallen, kör helst med ett tyst system. va fasen skulle mange hänga på, men då ska jag försöka åka dit och säga hej!
Skulle åkt ner till skövde och tagit div bokstäver i höstas, men pga att chefen bröt handen kom jag inte loss. Men till våren står jag i 1:a pole hos vägverket.

Blir nog inget idag, men till nästa helg skall jag försöka komma ner. Regeringen jobbar kväll idag och jag har inte hunnit modda moppen. Skall försöka hinna med plastbyte, stift, olja och uppsamlingskärl i veckan. Sen e det bara att :yoparty :yoparty :död :död :rofl :rofl

Skall stressa på brorsan också, så att han får fjutt i sin moppe :pannkyss Han får väl brappa med sitt FP :brinnerup Själv har jag LeoVince X3, vilket är FIM-godkännt för Enduro/cross. :tummenupp

Cybernisse--> träffade din bror idag, han råkade ta med sig freddie bilnycklar
men det ordnade sig iallafall!

Yasha= Ok du är självlärd, Jo jag tycker om dig också! :pannkyss

motardnisse skrev:
Yasha= Ok du är självlärd, Jo jag tycker om dig också! :pannkyss
*hehe* Jag höll ju med om att Krattan varit min läromästare, juh!!! :7peta

Okej, jag gillar väl dig med då... :tungan

ÄR det någon som kör i Slöddertälje på söndagarna nu då? Tänkte åka upp och kolla på söndag... :)

Yasha skrev:
*hehe* Jag höll ju med om att Krattan varit min läromästare, juh!!! :7peta

Okej, jag gillar väl dig med då... :tungan

ÄR det någon som kör i Slöddertälje på söndagarna nu då? Tänkte åka upp och kolla på söndag... :)

Var väl lite trött! :)

Va fasen var det stängt borta i södertälje igår, åkte förbi och det var kolmörkt där. Skit jag skulle ha stannat kvar i stan :fatta!

vi är 3 st från vås som tänker komma nu på sön den 19 men man vill ju vara säker på att de är öppet,så är de någon som vet samt har bilder på banan :confused:

Jag var där i söndags och gjorde premiär på motard.
Kommer att åka så många söndagar som möjligt framöver för det gav helt klart mersmak.

Nesse skrev:
Jag var där i söndags och gjorde premiär på motard.
Kommer att åka så många söndagar som möjligt framöver för det gav helt klart mersmak.

Var du där nu i söndags? Jag kom ditt vid kl20 du borde väl någon har varit kvar????????

Nyheter
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026

20-årige australiensaren Wi...

Alltid redo för regn

Håll dig torr på hojen – ny...

Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Back