Inomhusträning Mini-Moto,Supermotard & FIFTYs PocketBike

fetsladd

Ny medlem
Gick med
29 Nov 2004
Hoj
SUZUKI RMZ-450 Supermotard
Tjena! :banana :banana Nu på Sönda drar vår Söndagsträning igång 5Dec. KL: 17-20.30 i Gokarthallen i Södertälje, Vi kör Supermotard+MiniMoto och så tänkte jag att ni kanske är intresserade av att vilja gasa hos oss ? Det kommer köras varje Söndag under vintern, Vad tycker ni ? 100spänn gongen , 300m bana utan pelare 8-10m bred. dyck upp eller ring 08-55018860 Crille :hihi

:7peta Alla 2-Taktare måste köra på Aspen miljö-soppa + Olja , Skinnställ , inga försäkringar gäller hos oss, åker på egen risk, För hundra spänn åker du hela kvällen men det körs 15min pass med uppdelning av motard och minis.
Varmkörning körs utanför hallen. Vi fick stänga ute minimoto efter halva vintern i fjol pga. att det slarvades med miljösoppan, oljeblandad miljösoppa går inte att köpa hos oss.
Crille

Last edited:
Gissar att 100 pix gäller för hela tiden va? Naturligtvis inte köra hela tiden, men väl körning när det är avsatt för minisar? Right?

Men den egentliga frågan; kan man köpa inomhussoppa där? Eller kan man köra på macksoppa?

Edit: Kan man slänga på lv däck på WR och gasa lite med den samtidigt som SM hojarna? Och isåfall, behöver man dressa upp med skinnställ eller kan man bara ta crosskläderna? (hur säger föräkring och skit?)

Last edited:
är det gokart stället som ligger brevid motorvägen ni snackar om? kommer ihåg att det fanns nått till i närheten utav ÖB oxå.. vet dock inte om den finns kvar :3freak Jag och polarn kommer gärna och kör :tummenupp

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph