Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Varför stoppar man ut foten i kurverna när man kör motard och cross? För att man ska bryta benet om nånting går snett eller?
Varför stoppar man ut foten i kurverna när man kör motard och cross? För att man ska bryta benet om nånting går snett eller?
Skulle inte du dit å fota idag? Jag blev lite sen i garaget, så jag struntade i det, trots att planen var att fota liteNajs.... blev bra resultat på de utan blixt .. (lite avis)
Nej, det är för att man ska kunna bryta det utan att klota!Varför stoppar man ut foten i kurverna när man kör motard och cross? För att man ska bryta benet om nånting går snett eller?
Sen pressar man ju ner hojen "under" sig och då känns det mer naturligt att ha benet borta. Vidare går det i vissa fall att rädda framhjulssläpp genom att åka på dojan istället Skulle inte du dit å fota idag? Jag blev lite sen i garaget, så jag struntade i det, trots att planen var att fota lite![]()
Najs.... blev bra resultat på de utan blixt .. (lite avis)
vfn, varför visste man inte om det där?
Iofs, minimotos kanske är för långsamma för att passa in på banan? =)
|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |