Inomhus Gävle Söndag

Det skulle bli snö, men det e ju långt kvar.... det skulle bara bli runt minus 3 -4 grader så det e ju ideliskt. Hälsa Q ifall du ser han på isen.....muhahaha


Ebbe skrev:
Åker is om det går. Är det snöstorm a' la 98'a så kommer jag kanske.
 
Tom Byron skrev:
Det skulle bli snö, men det e ju långt kvar.... det skulle bara bli runt minus 3 -4 grader så det e ju ideliskt. Hälsa Q ifall du ser han på isen.....muhahaha


Muahahahhahaha...

Ja, 3-4 minus låter ju helt ok! Måste bara se till att handla en ny kedjestyrning till moppen då den som satt där sa upp sig idag. :mad: Svag punkt det där tror jag... :va
 
ere plutten ovanpå svingen igen? Ingen ny modell tills -04 du kan hänga dit då?

Ebbe skrev:
Muahahahhahaha...

Ja, 3-4 minus låter ju helt ok! Måste bara se till att handla en ny kedjestyrning till moppen då den som satt där sa upp sig idag. :mad: Svag punkt det där tror jag... :va
 
Verkar bli ett gäng imorgon ivf, Krattan Jag stolpe mfl...... skoj, isarna verkar ju lite instabila om man inte vill åka en 5-6mil

runt tolvsnåret...... :Bugar
 
Japp, hållaren till glidstyrningen eller va fan man ska kalla det. Nu sitter det en ny på plats iaf. Isåka imorrn för min del. Ha så kul i hallen!
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top