Inomhus Gävle Söndag

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Tjoho

Idag var vi välkommna att brumma inomhus i Gävlegocarthall, öppet från två till sju. 150 bagis för att åka +deras aspensoppa

Jag dyker upp vid halvfem kan inte sluta tidigare..... hm.......men jag tror yasha å krattan mfl dyker upp tidigare.....

Ride on !!! :banana

Blir det fler gånger? Hur stor är hallen om man jämför med den i Södertälje?

Varje söndag med ev. stängt i Januari lät det som...... men då hoppas man på is istället.

Hallen är nog skitliten jämnfört med s-tälje (som jag aldrig varit i) samt underlaget är typ..............hm......... lackad betong :va Eller någe....... så åker man över lite räls å brunnslocksaktiga saker oxå...... =halkigt. Men va faaaaan, det råkkar nu när man varken kan åka is grusväg eller asfalt......

Det är läbbigt bra teknikträning, samt man får släpp varje varv. Man blir fortare trött i kroppen än på typ gocartbanan osv...

Kommer du upp från stockholm så blir du nog besviken..... jag tror inte det är någon upplevelse att åka så långt för.......

jb skrev:
Blir det fler gånger? Hur stor är hallen om man jämför med den i Södertälje?

Tom Byron skrev:
Varje söndag med ev. stängt i Januari lät det som...... men då hoppas man på is istället.

Hallen är nog skitliten jämnfört med s-tälje (som jag aldrig varit i) samt underlaget är typ..............hm......... lackad betong :va Eller någe....... så åker man över lite räls å brunnslocksaktiga saker oxå...... =halkigt. Men va faaaaan, det råkkar nu när man varken kan åka is grusväg eller asfalt......

Det är läbbigt bra teknikträning, samt man får släpp varje varv. Man blir fortare trött i kroppen än på typ gocartbanan osv...

Kommer du upp från stockholm så blir du nog besviken..... jag tror inte det är någon upplevelse att åka så långt för.......
Betong är HALT innan däcken börjar bli varma ;)

Tom Byron skrev:
Betong är halt, för däcken blir inte varma.......hehe

:)
Och om man envisas med att köra MITT PÅ rälsen som ligger utspridd precis där JAG vill köra... då blir det ÄNNU halare!!! :näsblod

Men det blev ju riktigt kul efter ett tag... :yoparty

Har man muppiga däck så stämmer inget, samt ovan med rockhard fjädring så känns ju allt spooky, heheh

Yasha skrev:
Och om man envisas med att köra MITT PÅ rälsen som ligger utspridd precis där JAG vill köra... då blir det ÄNNU halare!!! :näsblod

Men det blev ju riktigt kul efter ett tag... :yoparty

Tom Byron skrev:
Har man muppiga däck så stämmer inget, samt ovan med rockhard fjädring så känns ju allt spooky, heheh
Men hallå!!! Hojen gungade ju som värsta mormorsstolen baktill! Med den inställningen på bakdämparen, hade du inte BEHÖVT byta hoj!!! :blah

Du är bara ovan, snart vet du inget annat än PERFEKT fungerande fjädring och gymt fäste! :tummenupp Fast INTE i gokarthallen i Gävle!!! :fakta (fästet alltså...)

Siktar in mig på helgen 20-21/12?!? :yoparty Måste ju banka dit ett par blåmärken till, de jag fick i söndags har vl försvunnit till dess :3freak

Jag har ju gungat mig fram i två år :gnissla Den var MYCKET bättre än offroadfjädringen fast jag släppt på allt :rolleyes:

Lite ovant att komma från mormors gunga till ett par gaffelrör som liknas med ett par hjärnspätt utan flex ju (gaffeln) :)

Yasha skrev:
Men hallå!!! Hojen gungade ju som värsta mormorsstolen baktill! Med den inställningen på bakdämparen, hade du inte BEHÖVT byta hoj!!! :blah

Du är bara ovan, snart vet du inget annat än PERFEKT fungerande fjädring och gymt fäste! :tummenupp Fast INTE i gokarthallen i Gävle!!! :fakta (fästet alltså...)

Siktar in mig på helgen 20-21/12?!? :yoparty Måste ju banka dit ett par blåmärken till, de jag fick i söndags har vl försvunnit till dess :3freak

Det blir ingen mer körning i S-tälje förrän i januari igen, så om vi får muppa runt lite i Gävlehallen den 20:e så blir det ju ypperligt! :)

Kan ni lägga ut lite bilder till dom som inte har möjligheten att brumma runt i en varm o go hall? :tomten

jonas47 skrev:
Kan ni lägga ut lite bilder till dom som inte har möjligheten att brumma runt i en varm o go hall? :tomten
Rigge postade väl några bilder från förra söndagen?!? De ligger nog i Heda Fanclub-tråden. På sidan 128 eller nå't så'nt! Det är lite mörkt därinne, så det är nog inte så lätt att fota...

Annars brukar Kryptoniten ha bilder från gokarthallen i Södertälje att dela med sig av, hans hemsida är väl http://www.kryptoniten.se ! :hej

Edit: Oops, jag TÄNKTE faktiskt 128... men det BLEV visst helt annat... :brinnerup

Last edited:
Sidan typ 128 :fatta! annars.............

Yasha skrev:
Rigge postade väl några bilder från förra söndagen?!? De ligger nog i Heda Fanclub-tråden. På sidan 10 eller nå't så'nt! Det är lite mörkt därinne, så det är nog inte så lätt att fota...

Annars brukar Kryptoniten ha bilder från gokarthallen i Södertälje att dela med sig av, hans hemsida är väl http://www.kryptoniten.se ! :hej

Heda! Blir det nå't nu på söndag?!? :yoparty

Ska åka ner till Södertälje, så vi måste planera lite... :gnissla

jonas47 skrev:
Förresten! :7peta Du har väl sett att det är heldagskörning med efterföljande röj i gokarthallen i Södertälje den 28/12?!? Det kan definitivt vara värt att lasta hojen och brumma ner till Sthlms-området för! :fyllisar

Helst skulle jag vilja åka på Lördagen men det var ju fullt, jag slutar fyra på Söndag så det blir en till sådan där kvällssnabbis igen......

Hm, Jag tror någon av Brömsarna var sugen oxå, samt det kanske går att lura dit Stolpe........... Ebbe var ju ev. sliten å kanske inte vill stressa hem ifrån s-holm.......... jag åker nog ivf.

Yasha skrev:
Heda! Blir det nå't nu på söndag?!? :yoparty

Ska åka ner till Södertälje, så vi måste planera lite... :gnissla

Igen

Tjohoo

Var förbi Per idag å surrade lite, på Söndag 11e Jan e vi välkommna att brumma i hallen å samsas med drop-in torskarna.

Öppnar 12 öppet till sju...........

Jag hänger nog på låset.........

Vilka e på? :banana

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...