Inofficiella varvrekord för R600.

Fan va Tobbe "spyan" så jävla snabb på Anderstorp men åt andra sidan han satte ju ban rekord på Falken i sommras innan krachen med så

bra då har man lite mål inför 2006 då :3freak

ska iaf under 1,46 på anderstorp gärna ännu lägre

Falken 50 tider borde inte va en omöjlighet.

Åsen är ju ingen idé att spekulera i.

Knutstorp har jag inte en aning om efter som jag bara har kört tre pass där utan laptimer på en lånad cykel

svinstad inte en aning heller aldrig kört den
 
björn.e skrev:
hmmm glad om jag tar mig runt, men man brde väll kunna köra någon 55 tid på LMS :va

björn
55-tider gjorde du väl med skruttibangbang-hojen, så endast 54-tider är godkänt med en sån ny hoj :tomten
 
Strandelin skrev:
Det är väl målet för alla i R600 att putsa till siffrorna nedan under 2006?

Sviestad: Örjan Edenhofer 54.446 2004
Falkenberg: Rasmus V Sörensen 48.451 2005
Anderstorp: Tobias Larsson 1:41.297 2004
Knutstorp: ????
Gelleråsen: byggs om till 2006.

Den lilla extra asfaltbiten som kom till på Falkenberg bryr vi oss inte om men Gelleråsen byggs om ganska rejält så där är det nya förutsättningar.

Någon som kan fylla på med Knutstorp??
Bästa varvtid: Startnummer: 51, Olof Persson (S), Yamaha: 1:03.702 (Varv: 5)
 
Ska komma under minuten på svista och under 1.50 på torpet annars köper jag en HD :näsblod .

Ska dom bygga om gåsen :va
 
Då man antagligen kommer att få äta upp allt man inte klarar så:
Sviesta: 56'or, om det så ska vara 56.99
Åsen: 1.13, helst 1.12 ( Nya sträckningen blir väll lite kortare än nuläget va?!)

Övriga banor... Snabbare än Bivven.
 
Artikel och bild angående ombyggnaden av Gelleråsen.
http://www.sporthoj.com/article.php?aid=114
karlskogamotet_bana_stor.jpg
 
Strandelin skrev:
Det är väl målet för alla i R600 att putsa till siffrorna nedan under 2006?

Sviestad: Örjan Edenhofer 54.446 2004
Falkenberg: Rasmus V Sörensen 48.451 2005
Anderstorp: Tobias Larsson 1:41.297 2004
Knutstorp: ????
Gelleråsen: byggs om till 2006.
Spyans rekord på Anderstorp fixar jag nästa år. :fakta inte så långt efter i nuläget.

Och så ska jag ner på 54:or på Sviestad...det ska gå! :näsblod
 
wima skrev:
Spyans rekord på Anderstorp fixar jag nästa år. :fakta inte så långt efter i nuläget.

Och så ska jag ner på 54:or på Sviestad...det ska gå! :näsblod

Då önskar jag lycka till. :O)

Fixar du nya R600-rekord på Sviestad och Anderstorp så är du med i en ganska exklusiv R600-klubb. Det är inte många i R600 som kört 54,XX på Sviestad eller 1:41,XX på Anderstorp.

Fast det är klart, får alla "experter" rätt så ska jag kapa 2-3 sekunder efter bytet av hoj och då ligger ju 54:orna inom räckhåll för mig också... :crash
 
Strandelin skrev:
Då önskar jag lycka till. :O)

Fixar du nya R600-rekord på Sviestad och Anderstorp så är du med i en ganska exklusiv R600-klubb. Det är inte många i R600 som kört 54,XX på Sviestad eller 1:41,XX på Anderstorp.

Fast det är klart, får alla "experter" rätt så ska jag kapa 2-3 sekunder efter bytet av hoj och då ligger ju 54:orna inom räckhåll för mig också... :crash
Tack! :D

Rekordet på Sviestad känns väldigt långt bort, jag är nöjd om jag kommer under 55 sek. :tummenupp
 
Nä nu får ni snyta er.... R600 var 2004 ofta var snabbare än R1000. Under -05 såg det inte riktigt ut så... :va
därför får ni höja ribban lite, se till att spöa alla R1000 "inofficiella" rekord från 2005....... :arsele

:hihi
 
Hallå.

Jag kan inte annat än att hålla med Fezta-pöjken... :tummenupp
De där tiderna var inte så värst...hmm.. :confused:
Det är klart Knutstorp (även kallad gokartslingan) var ju hyfsad men resten??
Ni får sikta högre :yoparty
/Niklas
 
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman

Vi har fotograferat en 100 ...

MV Agusta återgår till 100% eget ägande

MV Agusta Motor S.p.A. till...

MV Agusta åter självständigt

MV Agusta Motor S.p.A. till...

Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra

Att köra motorcykel handlar...

Richa blickar framåt mot 70 år i branschen

Bike var på plats på Richa ...

Back
Top