inOFFICIELL SH-poker -|- Tors 5/2 -|- Utmana dina SH-polare/fiender!

Jag ligger nog plus live men minus på nätet. Totalt blir det nog minus eftersom det blev ett par hundralappar i månaden på nätet under de första åren.

Ahaa, Dark_Messenger är det största hotet då..?

Förra året blev det nog några kronor plus men om man räknar med alla andra år så är det katastrof =)

Ahaa, Dark_Messenger är det största hotet då..?

Förra året blev det nog några kronor plus men om man räknar med alla andra år så är det katastrof =)

Freddola är nog ditt största problem. Killen var med o slogs vid finalbordet i pokerSM för ett tag sedan.

Jag har inte några resultat och skryta med vad avser SHpoker direkt. :hihi

Okaj.. Ska bli kul och se hur länge man överlever nästa torsdag =)

Det enda jag har att "skryta" med är att jag kom 3:a på en turnering med 2-300 deltagare. Tror jag fick 100 dollar nånting för flera timmars slit =P

Har sjuk motrigg på ss just nu men lär göra ett försök att dra ut er.

I´m på.

Korvis: Har ni aldrig haft idén att anordna en SH forumturnering live?
Poker, öl, skitsnack

Jag skulle deffo vara med!

Vi kan köra en på MC-dagarna i sommar.
Jag driver en klubb i aktuell stad, tar ca 100 pers så vi lär få plats.
Bar finns oxå ;)

Last edited:
Korvis: Har ni aldrig haft idén att anordna en SH forumturnering live?

Diskussionen har väl varit upp men det har väl mest fallit på att ingen fått tummen ur. Dessutom har vi ju den geografiska faktorn som gjort att nät-turrarna blivit ett bra alternativ som gett alla möjligheten att vara med.

Fan vad folk kommer med dåliga ursäkter då.. inte för SH-pokern men för min lilla liveturnering i morgon. Allt från å åka å titta på bebisar till att montera hyllsystem. Som att barn å ikeamöbler slår en liveturre!!??! :mad: :mad: :mad: :mad:

Nåväl, uppslutningen till torsdagens SH-turre verkar iaf vara bättre än på länge om man ser till de som är föranmälda...:tummenupp

Fan vad folk kommer med dåliga ursäkter då.. inte för SH-pokern men för min lilla liveturnering i morgon. Allt från å åka å titta på bebisar till att montera hyllsystem. Som att barn å ikeamöbler slår en liveturre!!??! :mad: :mad: :mad: :mad:

Nåväl, uppslutningen till torsdagens SH-turre verkar iaf vara bättre än på länge om man ser till de som är föranmälda...:tummenupp

Jag skulle också lirat igår var det tänkt. Sen komms det på att man lovat bort sig som festchaufför just då, just den kvällen... :gnissla Så sugit att det finns inte.

Tjoho!
Efter att ha varit riktigt shortstacked och varit på väg ut som första spelare så återhämtade jag mig och slutade tvåa! :)
Man spelar aldrig så bra som när man är värd. (pratar alltså om min lilla liveturre)
Facit: 2:a - 1:a - 2:a
Nu blev vi iofs bara 14 personer i går och runt 20 gångerna innan men det har ändå krävts nästan 4 timmars nötande.

Tjoho!
Efter att ha varit riktigt shortstacked och varit på väg ut som första spelare så återhämtade jag mig och slutade tvåa! :)
Man spelar aldrig så bra som när man är värd. (pratar alltså om min lilla liveturre)
Facit: 2:a - 1:a - 2:a
Nu blev vi iofs bara 14 personer i går och runt 20 gångerna innan men det har ändå krävts nästan 4 timmars nötande.

Det är bara att gratinera. Alltid kul när det går bra live. Grattis. Hur mycket deg blev det då?

Det är bara att gratinera. Alltid kul när det går bra live. Grattis. Hur mycket deg blev det då?

Äh, vi kör bara om småpengar. 200kr insats. Är ju på skoj med lite polare, grannar och kollegor. Det blev 800 till mig. 1400 till vinnaren och 600 till trean denna gång när vi bara var 14.

Äh, vi kör bara om småpengar. 200kr insats. Är ju på skoj med lite polare, grannar och kollegor. Det blev 800 till mig. 1400 till vinnaren och 600 till trean denna gång när vi bara var 14.

Men inget är ju som att skinna sina vänner, inte sant!? :D

Glöm inte bort turren nu! Verkar bli fler än på länge... ska vi gissa på tre fulla bord?

Jag vet inte om jag hinner hem tills dess,:gnissla har fått lite annat jag måste fixa först.. :huvet
Ska göra mitt bästa.. men låt mig stå kvar på anmälningen än så länge.:tummenupp

Jag vet inte om jag hinner hem tills dess,:gnissla har fått lite annat jag måste fixa först.. :huvet

OM du inte tror att du blir mer än 15-30 minuter försenad kan du ju regga dig på morgonen så kommer du vara med även om du inte hunnit sätta dig vid datorn. Att vara med första halvtimmen och bara pröjsa blinds är inte så farligt "dyrt".

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg