Innebandyklubba?

Hade brådis, tjejen skulle till jobbet så jag sprang bara in o kollade lite snabbt på de kurvade för o se.
Får se ifall ja hinner runt lite i helgen o kika.

På så sätt. Hoppas du hittar nån iaf. Glöm inte att hojta till sen när du har skaffat den, så jag vet vilken klubba jag inte ska hacka på. :krama

På så sätt. Hoppas du hittar nån iaf. Glöm inte att hojta till sen när du har skaffat den, så jag vet vilken klubba jag inte ska hacka på. :krama

Nån klubba ska man väl hitta iaf, sålänge får de funka med bladet från den trasiga tillsammans me de gamla mjuka skaftet från reservklubban.
Vem fasen e du då? :D

Nån klubba ska man väl hitta iaf, sålänge får de funka med bladet från den trasiga tillsammans me de gamla mjuka skaftet från reservklubban.
Vem fasen e du då? :D

Har inte släpat mig dit alls den här terminen men jag tänkte snart liva upp liket igen. :banana

I kväll tänkte jag nog se på Dif - Gais istället för att vara produktiv. Dessutom kommer jag, när det är dags, avlida p g a pingislunga efter några månaders uppehåll. Vad tror du om imorrn eller torsdag? Bara att hojta till om du behöver nån hjälp med klubbletandet.

I kväll tänkte jag nog se på Dif - Gais istället för att vara produktiv. Dessutom kommer jag, när det är dags, avlida p g a pingislunga efter några månaders uppehåll. Vad tror du om imorrn eller torsdag? Bara att hojta till om du behöver nån hjälp med klubbletandet.

Pingislunga lider vi av allihopa där fortfarande så det är lugnt :D
Imorrn ska jag dit också, jobbar resten av veckan så måste passa på nu mån-tisd.
Blev lite för länge med hunden ute o kasta boll så hann inte leta på nå klubba idag så de får bli imorgon istället, men ja tror ja börjat vänja mig lite vid de mjukare skaftet så de funkar nog bra.

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park