Inne på att köpa motard igen..

motardnisse skrev:
Ööööh knappast! Men att 2st 660 nästan samtidigt för sina fälgar skeva är lite konstigt! :va

Hehe, du kan väl inte på fullt allvar tro att det hör ihop med att det just är 660? Det är precis samma typ av fälgar på 625 o 660!

Jag hade en 660 utan skev fälg :banana

/R

Flåhäng skrev:
Hehe, du kan väl inte på fullt allvar tro att det hör ihop med att det just är 660? Det är precis samma typ av fälgar på 625 o 660!

Jag hade en 660 utan skev fälg :banana

/R

Jo jag vet att det är BEHR fälgar på dem, men faktum kvarstår att 2 personer hade fel som sina fälgar samtidigt. Om jag ska spä på med lite mer som hade jag stora problem med att hojen la av helt plötsligt när man var ute och åkte, men jag misstänker nu i efterhand att det hade med flottörnivån säkert. Nä det enda som är + på 660 är motorn och inget annat. Obs! hojen hade bara gått ca 120mil.

Som sagt jag gick från 625-02 till 660-03 och blev snarare besviken på att de inte hade gjort den smidigare när de ändå höll på att tillverka den. Så visst andra 660 är säkert nöjda men jag blev besviken på den, men jag vet ju inte om ni ägde 625 innan? Visst jag hade möjlighet att välja en 660 på nytt nu i år när jag köpte hoj men jag valde 625 för jag trivdes mkt bättre på den. I vissa trådar kan även andra berätta att de upplevde 625 som bättre än 660.

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...