Köpte vanliga miniblinkers utan dioder. Har då brukar man inte behöva motstånd, vad jag har märkt på andra miniblinkers!
Tryckte dit dem för att testa, de blinkar lite snabbare än vanligt, men ändå inte så farligt.
Men, när man trycker på blinkersen, då "låter" det något under instrument panelen. Vad det är vet jag inte. Kanske känner den av att det är lite konstigt. Men det låter bara en halvsekund, sen börjar den blinka.
Det här lätet är svårt att förklara. Enda jag kan komma på är att det låter som en full anka
Nått litet "whäää" om man håller för näsan samtidigt.
Är detta ljud farligt? Den blinkar iallafall, med något snabare hastighet.
Men om nått skulle gå snett elektriskt, då finns det väl säkringar som hindrar att nått allvarligt skulle hända?
Tryckte dit dem för att testa, de blinkar lite snabbare än vanligt, men ändå inte så farligt.
Men, när man trycker på blinkersen, då "låter" det något under instrument panelen. Vad det är vet jag inte. Kanske känner den av att det är lite konstigt. Men det låter bara en halvsekund, sen börjar den blinka.
Det här lätet är svårt att förklara. Enda jag kan komma på är att det låter som en full anka
Är detta ljud farligt? Den blinkar iallafall, med något snabare hastighet.Men om nått skulle gå snett elektriskt, då finns det väl säkringar som hindrar att nått allvarligt skulle hända?