ja...
Att vara inkompetent politiker har blivit vedertaget. För typ 10 år sedan var en person ingen nämnd ingen glömd men dennes förnamn börjar på M.. o slutar på ona resten får ni gissa själva
.. på väg att bli regeringschef!
men det grusades pga olämplighet i form av slarv med personlig ekonomi + resten av larvet.. och personen är kvar i regeringen än idag
behöver jag säga mer?
Gå in på Rosenbad o du kommer finna horder med klåpare nej föresten.. skockar med klåpare !! För det är just vad som krävs för att få vara med där.
gråt inte över spilld mjölk för jag antar att det är omöjligt att ändra på detta.
Jajaa det gamla demokratiblajjet kan komma till pass här.. (tänk på det när du röstar.. snacket)
Men...nääee det gör jag inte! Jag tänker inte drista mig att lägga energi på dessa individer för de är o förblir körda..
Så återigen.. Man själv är bäste dräng! sköt ditt o förse dig så gott du kan!
/E
Att vara inkompetent politiker har blivit vedertaget. För typ 10 år sedan var en person ingen nämnd ingen glömd men dennes förnamn börjar på M.. o slutar på ona resten får ni gissa själva
men det grusades pga olämplighet i form av slarv med personlig ekonomi + resten av larvet.. och personen är kvar i regeringen än idag Gå in på Rosenbad o du kommer finna horder med klåpare nej föresten.. skockar med klåpare !! För det är just vad som krävs för att få vara med där.
gråt inte över spilld mjölk för jag antar att det är omöjligt att ändra på detta.
Jajaa det gamla demokratiblajjet kan komma till pass här.. (tänk på det när du röstar.. snacket)
Men...nääee det gör jag inte! Jag tänker inte drista mig att lägga energi på dessa individer för de är o förblir körda..
Så återigen.. Man själv är bäste dräng! sköt ditt o förse dig så gott du kan!
/E