Ink & Drink intressekoll?

Chase

Don´t screw with me, Ill screw you back!
Gick med
22 Oct 2004
Hoj
Hojar
UPDATE!!

Det lutar starkt åt att detta blir av, dessutom verkar sammanslutningen så pass bra att det kan bli ihopslaget med en stugfest som underlättar för Er då sovplatser kommer finnas till billig peng. Mer info så fort det finns :tummenupp

Vi reservdanskar funderar på att ha en till Ink & Drink kväll där vi börjar kvällen hos en tattooerare med öl o mingel och sen drar vidare till samma pub (tvärs över gatan) Om väder tillåter så kan man grilla på innergården till studion.

Rabatter och vinster kan vinnas av alla som deltar. Gamila van en gratis tattoo t ex. :tummenupp

Eventuellt sammanslår vi detta med vår stugfest men det ska vi ta på diskussion senare.

Ge oss en chans att bjuda igen för alla era fester :rolleyes:

Last edited:
Vart händer detta? I Malmö eller Götet?

Studion ligger i Malmö, mellan möllan och Nobell. typ Folketspark typ.
Men eftersom det bara är intressekoll och det kanske slås ihop med stugfest i skåne så är själva adressen inte fastslaget ännu. Men skåne blir det. :tummenupp

Låter trevligt men det kanske blir bättre uppslutning om du inte lägger tråden i Göteborgstråden...

Jeg skal ha' lavet venstre arm... fra albuen til skulderbladet, ned over brystet... Kan man nå det på sådan en aften ??:D :D

Jeg skal ha' lavet venstre arm... fra albuen til skulderbladet, ned over brystet... Kan man nå det på sådan en aften ??:D :D

hehe,,, du kommer komma överens bra för tattooeraren är dansk... och visst, klarar du the pain under så lång tid så :D

Man kan boka under kvällen, tror knappast man vill vakna med 19th hole som tramp stamp i svanken och en pil neråt.. :hihi

Du är varm välkommen... :tummenupp

Jag känner mest på läget nu men vi på RR kommer att återkomma med datum när vi ser hur stort intresse det finns... :tummenupp

Last edited:
Strålande idé att bli tatuerad på fyllan av en dansk! De är ju så smidiga att kommunicera med ;)

Eller hur... det kan ju inte bli bättre. Nästan som julafton, man vaknar till en överraskning man inte ville ha.. :D

Blir nog inget inkande på kvällen, kanske innan dock. :tummenupp

Hmm,, 4,5,6,7 veckors tid, beror på om det kommer sjukt mycket folk så sl¨r vi ihop det med en stugfest så alla får plats.

Du måste med så skit i båten ifall du nu skulle vara bokad då det blir av :yoparty

låter kul detta.
Kommer mr_K?

Jepps, och förra gången behöll han tröjan på hela kvällen :D

WCX är speciellt välkomna allihop eftersom ni bjudit oss så många gånger :tummenupp

För dom som kör hoj ner kan det ordnas säkert förvar för hoj, skinställ och annan utrustning under tiden ni är nere och festar :tummenupp

Last edited:

WCX är speciellt välkomna allihop eftersom ni bjudit oss så många gånger :tummenupp

För dom som kör hoj ner kan det ordnas säkert förvar för hoj, skinställ och annan utrustning under tiden ni är nere och festar :tummenupp
Finns det nån hemsida till den där tattueraren, jag ska göra en och jag har motiv skissat redan, så om det gick att boka en tid, och kanske se lite vad han gjort innan så är jag jätte nöjd :)

Då kanske man kunde kommit ner tidigare och gjort tatueringen på dagen och sen gått med vidare på kvällen :)

Passar dessutom extra bra att tatueringen blir gjord i MC samanhang!

Finns det nån hemsida till den där tattueraren, jag ska göra en och jag har motiv skissat redan, så om det gick att boka en tid, och kanske se lite vad han gjort innan så är jag jätte nöjd :)

Då kanske man kunde kommit ner tidigare och gjort tatueringen på dagen och sen gått med vidare på kvällen :)

Passar dessutom extra bra att tatueringen blir gjord i MC samanhang!

Jag sätter ingen reklam ute nu och riskerar tråden. Det kommer komma upp senare. Det finns annars http://www.gaddad.se Där du hittar alla möjliga studios och alla olika stiler. Man ska titta runt en del och ha klart för sig vad man gillar för stil innan man gör en anser jag och tattooerare är av samma åsikt.

Titta först runt och känn dig för.

Jag sätter ingen reklam ute nu och riskerar tråden. Det kommer komma upp senare. Det finns annars http://www.gaddad.se Där du hittar alla möjliga studios och alla olika stiler. Man ska titta runt en del och ha klart för sig vad man gillar för stil innan man gör en anser jag och tattooerare är av samma åsikt.

Titta först runt och känn dig för.
Hade jag inte vetat vilken stil eller form jag vill ha så hade jag självklart inte gjort en.

Tror inte jag kommer åka ner för detta nu dock.

jag tycker det låter kul :) har ett motiv men det kanske e för stort för en kväll men man vet aldrig.

Låter ju kalas med hojparkering.
Får kolla på det.

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup