Ink & Drink. 21e Mars 2009

störa? tror du han har något bättre för sig? hur stor chans e det att 200 pers går dit samtidigt?! bara för att vara sån.....:glömdet

Själv gillar han det nog, men personalen gillar nog inte att det kommer folk hela tiden.. men nog om de. :glömdet

Själv gillar han det nog, men personalen gillar nog inte att det kommer folk hela tiden.. men nog om de. :glömdet

precis, för det handlade ju inte om dig nu....:tummenupp

Haha japp oskuld som man är så blir det nog en rolig syn :)

På torsdag händer det :banana

Om jag har tid ska jag dit o kika :yoparty

precis, för det handlade ju inte om dig nu....:tummenupp

U lost me helt nu.... :confused:

PERSONALEN brukar inte uppskatta en massa springandes.. Skit i vad jag gillar... Tussse gillar det säkert... Jag försökte tänka på annat än den omedelbara omgivningen här och fick mög.. :näsblod

Last edited:
Om jag har tid ska jag dit o kika :yoparty

U lost me helt nu.... :confused:

PERSONALEN brukar inte uppskatta en massa springandes.. Skit i vad jag gillar... Tussse gillar det säkert... Jag försökte tänka på annat än den omedelbara omgivningen här och fick mög.. :näsblod

ähh sorry, såg personligen.....:rofl

Vilket skit...:glömdet

Har du sett banandansen överhuvudtaget? Den rockar fett:yoparty

Ja, tyvärr jag fick bevittna den i helgen... inte alls imponerad...
men det e lugnt, bara ni håller den för er själva så e d lugnt, men min fulla respekt för era sk "talang" kan jag inte ge er... Jag tror mr --->:banana håller med...:)

men det e lugnt, bara ni håller den för er själva så e d lugnt, men min fulla respekt för era sk "talang" kan jag inte ge er... Jag tror mr --->:banana håller med...:)

Tycker du är lite negativ. Klankar ner på folk som roar sig. Jag tror mr. :banana hade varit stolt :)

App app app!!! Har man ingen körkort så ska man inte uttala sig:fakta :mattias :Rockbanan

Tycker du är lite negativ. Klankar ner på folk som roar sig. Jag tror mr. :banana hade varit stolt :)

my god har vi hamnat på dagis nu igen!? vem fan bryr som om den jävla bananen, och att folk ens härmar den ute på fyllan. Japp, d e bara 14isarn och slagt som fattas! :näsblod :rolleyes:

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park