Mr K
I win, you loose!
Tack alla för en mycket trevlig kväll. Stort tack till Nis som bjöd ner oss i hans källare.
Vem var idioterna som dansade som denna
?
Vem var idioterna som dansade som denna

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tackar att det kom så många tillslut. Ni som kom senare missade en trevlig stund hos Nis..... och efter diskussioner under förkvällen så kan det bli många fler möten i nis lokal för vårt folk....![]()
Tackar att det kom så många tillslut. Ni som kom senare missade en trevlig stund hos Nis..... och efter diskussioner under förkvällen så kan det bli många fler möten i nis lokal för vårt folk....![]()
Mest chockerande under kvällen var att K inte strippade eller somnade innan 22:00![]()
Gamila: Sambon ville behålla sina MC handskar för det ska visst göras fler försök att gilla åka bak på.... Ni är ett veligt släkte ni kvinnor..![]()
Ska se om man kan komma ifrån o va med när du gaddas... Riktigt coolt att du var den enda som hade cohonez nog att boka tid igår..![]()
Grattis vinnarna av presentkorten..Gamila, Q och Karro... Hur ska du göra med ditt Q? Blir det ett stort Q på hela ryggen eller går du på K´s förslag om porträtt av en av dina WWC gubbar?
![]()
Sist men inte minst.. Skulle vi ta o lägga en slant till den fallne brodern som vi sa? Nån som kan lägga upp konto så man kan fiska in dom?
Ska se om man kan komma ifrån o va med när du gaddas... Riktigt coolt att du var den enda som hade cohonez nog att boka tid igår..![]()
Helt ärligt tycker jag att dom som vill besöka eller köpa något till Tusse kan göra det sjlva. Detta är inte första eller sista gången som det sker en mcolycka där det är någon vi känner. Ska vi då starta "fonder" för varje "offer" blir det lite fel kanske!? Inte för att låta sniken, men då måste vi göra samma för alla som åker omkull för att personen inte ska känna sig utanför eller mindre omtyckt, typ. Ni fattar nog vad jag menar, ifall ni inte är onormalt tröga.
Är en snäll tanke men jag tycker det räcker om man pyser förbi med en blomma eller choklad. Eller bara ringer och pratar med han.![]()
Vi (jag, Tingeling, micke.a och Gunilla) har varit och hälsat på honom idag. Han tycke det är skittråkigt att ligga still men det lär han få göra ett bra tag till så mitt tips är att åka upp och hälsa på. Inte bara veckan som kommer utan även framöver, han trodde själv på ca: 5 veckor. Jag ska själv försöka titta in när jag jobbar i Malmö.Helt ärligt tycker jag att dom som vill besöka eller köpa något till Tusse kan göra det sjlva. Detta är inte första eller sista gången som det sker en mcolycka där det är någon vi känner. Ska vi då starta "fonder" för varje "offer" blir det lite fel kanske!? Inte för att låta sniken, men då måste vi göra samma för alla som åker omkull för att personen inte ska känna sig utanför eller mindre omtyckt, typ. Ni fattar nog vad jag menar, ifall ni inte är onormalt tröga.
Är en snäll tanke men jag tycker det räcker om man pyser förbi med en blomma eller choklad. Eller bara ringer och pratar med han.![]()
Mest chockerande under kvällen var att K inte strippade eller somnade innan 22:00![]()
Gamila: Sambon ville behålla sina MC handskar för det ska visst göras fler försök att gilla åka bak på.... Ni är ett veligt släkte ni kvinnor..![]()
Grattis vinnarna av presentkorten..Gamila, Q och Karro... Hur ska du göra med ditt Q? Blir det ett stort Q på hela ryggen eller går du på K´s förslag om porträtt av en av dina WWC gubbar?
![]()
Sist men inte minst.. Skulle vi ta o lägga en slant till den fallne brodern som vi sa? Nån som kan lägga upp konto så man kan fiska in dom?
TIM!! Nästa gång har jag med litersburken vasselin med spår av tre fingrar så får du ta med köksrullen![]()
Vi (jag, Tingeling, micke.a och Gunilla) har varit och hälsat på honom idag. Han tycke det är skittråkigt att ligga still men det lär han få göra ett bra tag till så mitt tips är att åka upp och hälsa på. Inte bara veckan som kommer utan även framöver, han trodde själv på ca: 5 veckor. Jag ska själv försöka titta in när jag jobbar i Malmö.
Tack alla för en mycket trevlig kväll. Stort tack till Nis som bjöd ner oss i hans källare.
Vem var idioterna som dansade som denna?
detta är såååå mycket bättre än bananadance!!
Lär er sjunga o dansa till denna o du får min fulla respekt!
Mvh Sofie
http://www.youtube.com/watch?v=UpqrJhaMLFI
de blir ingen av dom. nä ja kommer ge bort mitt presentkort
Vilket skit...![]()
Har du sett banandansen överhuvudtaget? Den rockar fett![]()
Helt ärligt tycker jag att dom som vill besöka eller köpa något till Tusse kan göra det sjlva. Detta är inte första eller sista gången som det sker en mcolycka där det är någon vi känner. Ska vi då starta "fonder" för varje "offer" blir det lite fel kanske!? Inte för att låta sniken, men då måste vi göra samma för alla som åker omkull för att personen inte ska känna sig utanför eller mindre omtyckt, typ. Ni fattar nog vad jag menar, ifall ni inte är onormalt tröga.
ja det där med fond funkar nog inte.. kommer ihåg att det skramlades ihop när jag låg inne.. men sen blev det inte mkt mer av det..
Tänkte att det inte skulle dundra in 200pers och störa.. Men men..
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |