Ink & Drink. 21e Mars 2009

Jag e sjukt nöjd. Tjejen är sjukt nöjd... Verkligen en sjukt bra konstnär.. Om än lite galen, men det var Da Vinci också så... :tummenupp

Men jag ser att ingen vågar skriva upp sig på en lista för att boka in sig. Jag trodde hojfolk hade balls, men man har haft fel förr. :hihi

PS: Förbered er på att dricka välkomstsnapps från svärdet och lite Feckin Irish Whisky :fyllisar

Appappapp! Ingen alkohol innan man gaddar sig:fakta

Appappapp! Ingen alkohol innan man gaddar sig:fakta

Ju mer man dricker innan desto coolare tycker man tattooeringen är och desto mer blöder man (Manligt med blod). Win Win situation liksom :D

Funderar du på göra en?

Det kanske är så att jag ska tagga lite tidigt på kvällen för dom som vill se hur det går till. inget spikat men kanske.

Last edited:
Ju mer man dricker innan desto coolare tycker man tattooeringen är och desto mer blöder man (Manligt med blod). Win Win situation liksom :D

Funderar du på göra en?

Det kanske är så att jag ska tagga lite tidigt på kvällen för dom som vill se hur det går till. inget spikat men kanske.

vem vill se vad går till? alla har väl sett en tatuering. du kanske inte ska annonsera ut att du kommer vara lättklädd, inte många som kommer komma då. :gnissla

:rofl

Funderar du på göra en?

Det har du iofs rätt i:D

Nä, jag har en har redan ett projekt som min tatuerare ska få fortsätta på. Men jag kommer gärna och glor lite och kanske tar en öl eller tio:tummenupp

Har han någon hemsida så man kan se kvalité, som vilken typ av konstnär han är? Har funderat att tatta över ett ärr jag har, men än så länge är det bara en tattoo studio som haft en bra lösning ( en liten trevlig tjej i Ystad)

Har han någon hemsida så man kan se kvalité, som vilken typ av konstnär han är? Har funderat att tatta över ett ärr jag har, men än så länge är det bara en tattoo studio som haft en bra lösning ( en liten trevlig tjej i Ystad)

hade du titta i först inlägget hade du hittat de :tungan

Det är en tatuerare som bjuder in oss en heldag med tatuering. Vi får 25% på alla tatueringar. Sedan så käkar vi på Tröls Inn Kro (Vet inte hur det stavas) och dricker lite bira. Kanske vidare för dans/karaoke/lekar senare.

www.onefloordown.se

Skiver du " I Love Mr K" så pröjsar jag :tummenupp

vem vill se vad går till? alla har väl sett en tatuering. du kanske inte ska annonsera ut att du kommer vara lättklädd, inte många som kommer komma då. :gnissla

:rofl

Hehe. True, svenska avundsjukan bara för nån är snyggare eller bättre. :glömdet

Du kan ju komma dit en aning tidigt, jag kan hänga med, så kan du höra med honom. Han har bra idéer tycker jag och har sett en del cover ups han gjort. Du kanske gillar hans förslag. Kostar dig inget mer än en bakfylla som värst. :D

Last edited:
Du kan inte gadda dig hos Stina på Eyescreamtattoo, hon bara älskar såna här tatueringar:

http://www.eyescreamtattoo.com/Ducati tattoos16.html
http://www.eyescreamtattoo.com/ducatitattoos216.html

Dessutom har hon en oändlig kö.

hmm, Väntar eller fegar? :hihi

Och jag tror du är en bra bit över 20år. Du ser ut att vara minst 25 :krama

Fegar..prfff, då känner du inte mig:arsele...Ska sanningen fram gillar jag inte tatueringar, men det är snyggare än mitt ärr iaf (som jag fick för ca 20 år sedan).

Fegar..prfff, då känner du inte mig:arsele...Ska sanningen fram gillar jag inte tatueringar, men det är snyggare än mitt ärr iaf (som jag fick för ca 20 år sedan).

Men, köpte du inte foggy just för att tårarna immade igen ditt visir när du körde mer än 100Km/h? :rofl

Sant,, men ärr är ganska kungligt, bara dom inte sitter tre på rad i ögongrynet som en 80-tals hipp hoppare...

Hur stor hade du tänkt? Denna killen är riktigt bra på porträtt och en bild av ens barn eller annan familjemedlem är ju svårt att ångra. Bara tips :krama

Men, köpte du inte foggy just för att tårarna immade igen ditt visir när du körde mer än 100Km/h? :rofl

Sant,, men ärr är ganska kungligt, bara dom inte sitter tre på rad i ögongrynet som en 80-tals hipp hoppare...

Hur stor hade du tänkt? Denna killen är riktigt bra på porträtt och en bild av ens barn eller annan familjemedlem är ju svårt att ångra. Bara tips :krama

90 va de´ har aldrig kört över 100:a:tungan . Porträtt blir det inte, vill du mina söta dotter skall får ett 15 x 2 cm ärr rakt över huvudet:fyllisar. Ärret sitt på axelns främre del, bort tagning av gammal tatuering som gjordes efter fylleslag i Kbh vid 15 års ålder!!

Första inlägget är uppdaterat....

www.onefloordown.se

Karta

RR_party.jpg

Lista på de som ska äta och bira på Tröls. Copy/Paste för att lägga till dig själv.

1. Mr K - Betalat
2. Chase - Betalat
3. Chase brutta - Betalat
4.
5.
6.
7.
8.
9.
osv

Last edited:
Nyheter