Inköps- och måstegöraslista

McB skrev:
Hur ska du ha det? R6:an var ju kass alldeles nyss. ;)

Hur ser reservdelslagret ut för Stiffys hoj?

Det finns lådvis med grejor. Kåpor, extrahjul, motorgrejor...
Allt du behöver. Den har inte krånglat mekaniskt på hela säsongen, förutom en smärre miss med batteriladdningen (fast det var inte hojens fel).

Köp den och lev lycklig i ledning på B-rejsen.
 
Goodstuff skrev:
Köp inte det då. Du vill ju bara flasha med en ex-Cralle hoj. :fakta

Nej, jag vill köra rookie-rejsing. Om det så sker med en ex-Rossi eller ex-Goodstuff har ingen betydelse, så länge som maskinmaterialet är bra.
 
Mattias skrev:
Det finns lådvis med grejor. Kåpor, extrahjul, motorgrejor...
Allt du behöver. Den har inte krånglat mekaniskt på hela säsongen, förutom en smärre miss med batteriladdningen (fast det var inte hojens fel).

Köp den och lev lycklig i ledning på B-rejsen.

Habegäret är visserligen stort efter en sådan hoj. Konkurrenskraftig så det räcker till, men är den verkligen hållbar i längden? Har för mig att Stiffy sade något om motorrenovering under vintern om han beslutar sig för att behålla hojen...

Nej, det blir nog inget med det. En något moderatare trimning och ett pris mer i min smak, då ska här handlas.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top