inhägnat omr i gbg

bagerah skrev:
hejhej. hoppas inte detta räknas som nån form av spamming, men jag ville bara se om det fanns mer hjälp att hämta?

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=41338
Tjena hej,
Det enda jag känner till är ett område på torslanda gmla. flygfält där körskolorna är och övar bromsning, slalom mm.
Är förvisso inte inhängnat , men har jävligt svårt att tro att farbror blå skulle bry sig om du endast är där för att öva grg. vändning mm och sen har handledare till och från området.
//P

VAR har du hojen då? Det är ju bra om det är nära där du förvarar hojen om du inte vill köra olagligt dit.

Annars skulle jag köra utanför Volvo PV/Bussar där finns hur stora parkeringsplatser som hälst och alldeles tomt på helgen. Visst det är inte lagligt att köra där heller, men det får vara en bra gnällig snut för att han skall bry sig!
Finns även bra parkeringar bakom Volvo lastvagnar i Lundby, tomt och inte en käft som bryrsig på helgen. Själv körde jag där en del! Sedan KAN man göra som jag gjorde och "övningskörde" lite utan lärare, man skall ha en jävla otur att bli stoppad om man inte kör riktigt illa. (skyll bara inte mig om du åker dit..)

Jag har inte mycket tid att övningsköra med dig, men kanske det går att tränga in det i planeringen också!

vissa dagar letar oturen bara upp mig helt på egen hand, :brinnerup så det känns lite sådär...skulle jag åka dit, skulle jag hata mig själv som f**n. finns en ganska öde p-plats ganska nära mitt garage, så jag funderar skarpt på om man skall våga dra dit...en kort bit ute på vägen bara och sedan e det ganska öde...men man vet ju aldrig...nån surkärring som ringer snuten och säger att det står en mc och låter utanför hennes hus...äh fy fan va jag e paranoid, men man vet ju aldrig... blir ju ruinerad om jag skall fortsätta såhär :huvet

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back