inhägnat omr i gbg?

bagerah

monkeys?
Gick med
23 Feb 2004
Hoj
MTS 1200 S
hej alla! Har ett litet problem.
håller på å ta kortet, men känner att det är en del kvar att nöta på. går i körskola och har en kollega på jobbet som kör ett par turer med mig. problemet e bara att det som behöver nötas in e garagevändningen (och till viss del, de effektiva bromsningarna.) börjar känna mig hemma på den allmäna körningen både på landet och i stan.
I alla fall så är min kollega inte sådär överhängande sugen på att stå på nån öde p-plats i "evigheter" och se mig försöka köra runt runt i krypfart, och det börjar bli lite kämpigt att punga ut 500 bagare/40 min för det samma... nån som känner till nått inhägnat omr runt göteborg dit man kan åka, med handledaren, bli lämnad några timmar och sedan "bli hämtad".
låter kanske fånigt men jag har ingen lust att ta det på min lilla bakgata. har gjort det en gång, men satt mest och kikade över axeln efter övermakten. älskar att köra och vill inte riskera kortet när jag e så här nära! ( har ju läst en del trådar om folk som dragit ut på hojen utan A-kort och hamnat i skiten.)
hjälp...

Du kan väl köra på torslanda övningsbana. Den är ju inte inhängnad, men ändå. Där borde det la vara lugnt?

Det räcker inte med inhäng(n?)at, de krävs tillstånd o skit för att man ska få köra utan körtkort på ett visst område, så det är antagligen lika olagligt!

/ Hannes

HanneZ skrev:
Det räcker inte med inhäng(n?)at, de krävs tillstånd o skit för att man ska få köra utan körtkort på ett visst område, så det är antagligen lika olagligt!

/ Hannes

skit också då :gnissla
ingen som skulle vara sugen på lite övningskörning då...med allt vad det innebär?

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8