Inget tändningslås...

• Thread starter Thread starter JN
  • Start date Start date

JN

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Får se.....
Har kikat lite på en KTM 660 -04.. Sitter ju inget tändningslås på dom tyvärr.. Vad säger bolaget om den blir stulen då?? Måste man åka runt med 2 kättingar då eller för att den ska va låst på ett godkänt sätt???

Finns kanske info i nån annan tråd, men jag hittade inte det så.......

JN skrev:
Har kikat lite på en KTM 660 -04.. Sitter ju inget tändningslås på dom tyvärr.. Vad säger bolaget om den blir stulen då?? Måste man åka runt med 2 kättingar då eller för att den ska va låst på ett godkänt sätt???

Finns kanske info i nån annan tråd, men jag hittade inte det så.......

Ingen aning, men att anse att ett tändningslås är någonting annat än en strömbrytare är fel...

Dom höll på att ta min hoj, som bara var låst med styrlåset, satt å mumsade bigmac, prylarna dom använde har alla hemma. Tänker inte skriva hur dom gjorde...

Det är antagligen svårare att starta en 660´i än en vanlig hoj med tändningslås och startmotor... Ren och skär "FAKTA"... ;)

styrlås o vanligt litet använder jag..styrlåset ska tydligen va godkänt..
men jag vet inte om de sitter nå styrlås på ktm :rolleyes:

Styrlås finns på 660:n...jag kör med ett ABUS bygellås och styrlås. Och som Zana säger...ett tändningslås är ju inget annat än en strömbrytare...om du vill kan du ju gömma en strömbrytare nånstans...om det skule kännas bättre. Klart du ska ha en riktigt hoj :D köp en 660 för tusan :tummenupp

JN skrev:
Ok.. Tack. Ska kolla lite till så får man se om man ska åka motard eller gixxer i sommar :)

Sport hoj i all ära...har själv åkt zx9r...men roligare på två hjul går nog inte ha än på en Motard...smaken är som baken...men mig passar motard som handen i.....

*/ ?>
Nyheter
Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Back