Inget startar

Sundance Kid

Gasar tills det rasar & sen lite till...
Gick med
22 Dec 2003
Hoj
just nu ingen, snyft
Va ute i garage nu och skulle fixa det sista på hojen innan sommarn/våren. En enkel grej, bara skruva ut blinkerslampan och åka och köpa en ny. (Va lite osäker på vilken storlek jag behövde)
Får loss lampan går iväg till bilen, startar inte... :va har ju vart inne på service 3 gånger för samma fel, jefla skitverkstad... jaja ingen lampa idag då... Går upp till garage igen och tänkte trösta mig själv genom att lyssna lite på yoshidämpet, vrider om nyckel, öppnar kranen och trycker på knappen...

trööööttttt, tröööötttt, ttrrrrrööööööööööööttt, trött.... hepp ingen confirm där heller! får ladda lite batteri eller rulla iväg hojen till baken...

Tur att datorn startar iallafall...

ville bara skriva av mig lite,, blir så trrröööötttttt..... :(

batteriet e la segt... får rulla bort den till baken när det är dax att köra... inga problem..

Sundance Kid skrev:
batteriet e la segt... får rulla bort den till baken när det är dax att köra... inga problem..
Till baken?

Ska du köra med Pappa Lilja snart eller? Har du nån mer handledare eller?

pappa lilja, morsans pojkvän å flashen... måste bara köpa en riktigt hjälm, hanskar, skor å ryggskydd... sen ska d åkas...

Min bil har varit allt kinkigare å kinkigare med att starta.
När WestW kolla glödstiften var 3 av 4 trasiga :gnissla no wonder the car was dead :död

Va ere med din bil då?

Glödtändningen funkar inte riktigt,, så den tänder inte.. Den startar om man rullar för då smäller den ju igång av kompet... jefla skit...

Nyheter
En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt