Inget skinnställ!!!!!

Men Per, du kan ju inte sätta dig på din nya gixxer med det där gamla stället, så ett nytt är du ju tvungen att köpa allafall , o vadå, hantverkare dom tjänar ju inte smått direkt :D

Flagga skrev:
Är dom dåliga? :va Har haft mitt halvbudget i 10 år och visserligen fått byta två "dragkedjeflärpar" till nyckelringar, men det är väl inte så farligt?

De äldre är bättre! Jag har ett Dainese från 1990 som fortfarande fungerar perfekt. (Det funkar som kräkmedel för omgivningen också. :tummenupp)

Mattias skrev:
De äldre är bättre! Jag har ett Dainese från 1990 som fortfarande fungerar perfekt. (Det funkar som kräkmedel för omgivningen också. :tummenupp)

Ungdomarna har så konstig smak nu för tiden. :tungan

(...och mitt är inte 10 år, utan *harkel* från -91, men man vill ju inte verka "hur gammal som helst".)

Danny boy skrev:
ingen orsak...men helställ rockar juh!
ja har man provat ett helställ så är man såld, man kan röra sig mycket bättre och speciellt på bankörning.

GSXR1100R skrev:
ja har man provat ett helställ så är man såld, man kan röra sig mycket bättre och speciellt på bankörning.
Å så ser man så gullig ut som ringaren i Notre Dames lillebror! :hihi
Ooops, jag har ju helställ :brinnerup

Sweedo skrev:
Å så ser man så gullig ut som ringaren i Notre Dames lillebror! :hihi
Ooops, jag har ju helställ :brinnerup
Vill man sen se riktigt nördig ut så har man collagetröja över puckeln, wait until you se zee hump :lol

Samma hände mig!

Samma sak hände mig i princip. Jag lämnade in en skinnjacka för tvätt på en kemtvätt här i Uppsala men när jag kom för att hämta den hade firman haft inbrott och bl.a. saknades just min jacka. Den var inte så värdefull som ett skinnställ dock men den var väldigt skön.

Mattias skrev:

Jennys skinnställ är snyggast av alla, så är det. :7peta

Janne F skrev:
Samma sak hände mig i princip. Jag lämnade in en skinnjacka för tvätt på en kemtvätt här i Uppsala men när jag kom för att hämta den hade firman haft inbrott och bl.a. saknades just min jacka

...och där ströks nog alternativet "Kemtvätt" definitivt från "Att göra"-listan! Det är för mycket redan när det drabbar en person, nu börjar man nästan undra om det är en (o)vana... :fatta! (Skulle troligen inte få speciellt mycket från någon affärsförsäkring.)

I o f s kan jag inte tänka mig att någon skulle vilja ha mitt gamla ställ även om det var "hel-desinficerat". :crash

Last edited:
Tysken skrev:
Ett ypperligt tillfälle att färgmatcha :hihi

Varför då sist jag bytte ställ så trodde jag att jag var smart när jag färgmatchade stället till den blå/vita -97 grsx750 jag hade då. Gissa om stället passar bra till en röd ducce?. :död

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti