Inget Ljud

Mac

Ny medlem
Gick med
11 Mar 2003
Ort
Sollentuna
Hoj
Hojlös för tillfället =(
Hade lite problem med datorn iförrgår, den var bara allmänt cp, men nu fungerar allt som det ska utom ljudet. Har kollat alla sladdar och knappar. När jag trycker på "volym" (nere bredvid klockan) och sen trycker på reglaget så brukar det ju plinga. Men det bara piper inne i datorn, som det kan bli när den har hängt sig.

Jag vet inte mycket om datorer.. bla bla bla

Hjälp mig snälla!
 
Prova att avinstallera drivrutinerna för ljudkortet. Starta om datorn, då kommer windows att installera om drivrutinerna. Förhoppningsvis funkar det igen, om ej så har du förmodligen fel på ljudkortet.



Mac skrev:
Hade lite problem med datorn iförrgår, den var bara allmänt cp, men nu fungerar allt som det ska utom ljudet. Har kollat alla sladdar och knappar. När jag trycker på "volym" (nere bredvid klockan) och sen trycker på reglaget så brukar det ju plinga. Men det bara piper inne i datorn, som det kan bli när den har hängt sig.

Jag vet inte mycket om datorer.. bla bla bla

Hjälp mig snälla!
 
Bandit1200 skrev:
Prova att avinstallera drivrutinerna för ljudkortet. Starta om datorn, då kommer windows att installera om drivrutinerna. Förhoppningsvis funkar det igen, om ej så har du förmodligen fel på ljudkortet.

Yeah nu funkar det, tack för hjälpen!

Men det piper bara fortfarande när jag trycker på volymknappen :va

Edit: Det löste sig :rodnar
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top