Mac
Ny medlem
Hade lite problem med datorn iförrgår, den var bara allmänt cp, men nu fungerar allt som det ska utom ljudet. Har kollat alla sladdar och knappar. När jag trycker på "volym" (nere bredvid klockan) och sen trycker på reglaget så brukar det ju plinga. Men det bara piper inne i datorn, som det kan bli när den har hängt sig.
Jag vet inte mycket om datorer.. bla bla bla
Hjälp mig snälla!
Jag vet inte mycket om datorer.. bla bla bla
Hjälp mig snälla!

