Inget körkort, är jag smart?

DesmoRob skrev:
Lungt att köra utan körkort, om snuten vill stoppa dig är det bara att köra ifrån dom. Jag har min lastbil skenförsäkrad på min lillasyster som är 5 år gammal och jag kör ifrån snuten varje dag. :kulspruta snutjävlarna, jag kör 350 på 50 sträckor om jag vill

Jag har större och uppborrad motor i min lastbil :p

maverick_750rr skrev:
Inget plastkort i världen talar om för mig att jag kör bättre än omj jag kör utan pålastkort...

Tänk de dagar då man glömt kortet hemma av nån anledning, kör du sämre då :tummenupp

Varför ska du ta nåt körkort överhuvudtaget?
Alla kan ju köra en liten lastbil på 24m...*IRONI*
Ja menar, som en del resonerar så är det ju bara att skita i o stanna om snuten kommer...låter ju jättelätt!

TAXI ÄR BALLARE

tuffare att köra taxi... finns fler brudar att ragga på där...

Lite komiskt med fulla 40taggare som alltid tar chaffisen som sista ragget :-)

Re: TAXI ÄR BALLARE

mibe04 skrev:
tuffare att köra taxi... finns fler brudar att ragga på där...

Lite komiskt med fulla 40taggare som alltid tar chaffisen som sista ragget :-)

Har snart min TAXIlegitimation :fakta

DesmoRob skrev:
Lungt att köra utan körkort, om snuten vill stoppa dig är det bara att köra ifrån dom. Jag har min lastbil skenförsäkrad på min lillasyster som är 5 år gammal och jag kör ifrån snuten varje dag. :kulspruta snutjävlarna, jag kör 350 på 50 sträckor om jag vill

Men vadå ..... bara 350 den nya lastbilen R1 Går ju automatiskt i 380 på 50 sträckorna. :crash

Jag brukar rasta mitt JAS 39 Gripen efter skolan... Vaddå? flygcertifikat? Vad är det? Ska man behöva ta något slags körkort för flygplan också?

Skit samma, kan nog dra snuten rätt lätt med gamla bettan... Inte många polisbilar som hänger på i 2336km/h... :D

Hoppas det inte är ditt första plan? Jas 39 GRIPEN har alldeles för mycket vrid och hk för att en nybörjare ska klara av den!! Bättre börja med Tunnan eller något annat mindre/äldre som du inte skrämmer ihjäl dig & andra på.
Se bara hur det gick för killen som flög Jas över Sthlm o skulle stunta, KRASCH rakt ner i marken. Bara tur att han inte dödade nån. Garanterat skenförsäkrad också!

DesmoRob skrev:
Mavve är min idol också, jag såg honom på Sturup igår men av ren respekt vågade jag inte hälsa

... och jag såg din hoj på banan och hade ingen aning om vem du var eller är för den delen :hej

Jag brukar inte bitas eller klösa.... hälsa du nästa gång :tummenupp

750RR

*/ ?>
Nyheter
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Back