inget får man ha ifred

markstedt79

Ny medlem
Gick med
27 May 2005
Hoj
plastraket
:mad: :mad: :mad:
så jävla arg ida är på jobbet kommer diskaren in o undrar om det är min båge som står typ vid pizza hut vid lastkajen på sidovägen ja sägar ja han säger två icke svenskar håller på med den sliter tag i en kniv (största ja kunde hitta je e kock) o springer allt va ja kan ut genom varumotagningen o kommer upp o ser att dom jävlarna har brutit bitit sönder bromsskivorna fram plus varit på tändningslåset har precis bytt bromsskivor :mad: :kocko detta var vid cirka fem halv sex vid medis ingen som såg något det var en svart bmw äldre mod...............

2fast4hjo skrev:
Här kommer den efterlängade :corn tråden..

Verkar konstigt att blunda för det faktum att det signalementet på gärningsmännen kan beskrivas som "icke-svenskar" i de allra flesta fall av hojstölder som nämns här på SH.

Nej, jag har inte räknat.

/Fredde

freddexwing skrev:
Verkar konstigt att blunda för det faktum att det signalementet på gärningsmännen kan beskrivas som "icke-svenskar" i de allra flesta fall av hojstölder som nämns här på SH.

/Fredde
dom gör väll var dom är bäst så :tummenupp
skämt o sido men f.......banad blir man :4skrika
(är gift med en yugge)

freddexwing skrev:

/Fredde

Ser nu i efterhand att tråden ligger på stulet/upphittat...likande trådar brukar bli ganska livade :( för trådstartaren...

Last edited:
Shit de va en lång mening. Tråkigt med hojen. Hade du gett ett signalement så kan det va bra att beskriva utseendet, annars kan de lika väl utelämnas då det inte har med saken att göra.

:corn
2fast4hjo skrev:
Här kommer den efterlängade :corn tråden..
Hmm det verkar vara poppis att dissa någon som råkar vara lite upprörd här, jag gillar inte en sådan mode våg, enbart för osäkra människor, som vill få en tillhörighet genom att racka ner på andra :corn :corn :corn :corn :corn :corn :corn :corn :corn tråkigt!!!!!!!!!!!

HanneZ skrev:
Shit de va en lång mening. Tråkigt med hojen. Hade du gett ett signalement så kan det va bra att beskriva utseendet, annars kan de lika väl utelämnas då det inte har med saken att göra.
ja får väll qoute diskaren` den ena svart men inte som afrikan han sa typ marokan den andra arabliknande

Var ju en sh medlem som förra året slog ner 2 inbrott tjuvar som försökte sno hans hoj, kommer inte ihåg exakt hur de gick men jag tycker det är fullt berättigat att använda lite våld för att försvara sina prylar :)

Back