Schysst produkt!
http://www.onoff.se/online/onoff/grundinfo.nsf/lookupvactiveprod/PROB2?OpenDocument
I'm down with it!
http://www.onoff.se/online/onoff/grundinfo.nsf/lookupvactiveprod/PROB2?OpenDocument
I'm down with it!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hinkas skrev:Jag såg någon liknande sak på el-giganten. Man kunde ställa in hur ofta den skulle dammsuga och grejer, men den var ltie snyggare än den där saken, den såg ut som ett litet ufo med LCD display, och jag tror att den själv kunde åka in tll basstationen och ladda sig.
Den var ju inte billig den, men det hade fasiken varit värt det![]()
lilltryne skrev:Har ju hund som lämnar ett spår av hår efter sig vart han än går så en sån där vore inte dum.
Funkar den då? Nån som provat? Låter ju bra i teorin, men hur bra funkar den egentligen i en lägenhet med golvlister mellan rummen och mattor. Låter den en massa?
Den var ju billig nästan så man såhär efter löning får för sig att köpa den för o prova..
Qwerty skrev:Ska nog åka och handla en såndär och se hur bra den är. 519:- kan det ju vara värt.
M.G.F skrev:Fett skriv då in här hur den funkar!![]()
![]()
M.G.F skrev:Fett skriv då in här hur den funkar!![]()
![]()
Fast det var lagerstatusen i webshopen, kan ändå finnas i varuhusen. Du har fortfarande chans att överaska henne...Qwerty skrev:Finns inte ännu var svaret. Kommer i mitten av oktober. Å jag som tänkte överraska sambon med nystädat.
JoJoman skrev:För 500 spänn är det ju värt att prova. Slippa asa runt dammsugaren i min garndiosa våning på 50 kvm. Ska kolla runt i butikerna ifall dom finns i Gbg.
Starstriker skrev:Jag är skeptisk.
För det första finns det inte en chans att den där klarar mattor och trösklar.
Jag tror det är 500.- i sjön. Dessutom ser det ut som om man måste köpa nya trasor till den.
En kompis till mig har originalet:
http://www.electrolux.se/node35.asp?ProdID=25810
Kostar strax under 10000 tror jag, men polaren tycker den är värd varenda öre. Dessutom är det kul att programmera om den när man är på fest hos honom, så att den börjar dammsuga vid typ 0400 på morgonen. Heh
Hinkas skrev:Sådan var det jags åg, tack ska du ha! Skit frän pryl, dyr men säkert prisvärd... Köpa sådan i julklapp till sambon kanske![]()
Starstriker skrev:Äh, har du en sambo som kan städa så är det väl onödigt? Köp den till mig istället![]()
lilltryne skrev:Fast det var lagerstatusen i webshopen, kan ändå finnas i varuhusen. Du har fortfarande chans att överaska henne...![]()
Qwerty skrev:Jag ringde och frågade om den fanns i butik. Svaret var Nej den kommer i mitten av oktober. Det tolkar jag som ett solklart svar att den varken finns i butik eller webb.
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |