Ingen vanlig munstycke-fråga... ARG

xanlar

Ny medlem
Gick med
27 Feb 2004
Hoj
98, Yamaha, YZF750sp
Hej jag har en honda Nsr -91 som jag köpte jollymoto och luftfilter till i vintras. Då beställde jag även munstycken från "ett fartfyllt företag" i Örebro. Efter någon månad utan att hört något ifrån dem så ringde jag och frågade. De hade inte fått tag i leverantören av munstyckena men skulle fixa det så fort som möjligt. Efter ytterligare en månad ringde jag igen och då hade personen jag pratat tidigare med slutat. Ingen beställning hittades men killen i luren lovade att han skulle leta fram den eller göra en ny beställning. Nu har det gått 3 månader sen jag beställde för första gången så jag ringde igen. Nu hade även snubben jag snackat med för en månad sen slutat. INGEN BESTÄLLNING FANNS :huvet . jag blev arg som fan o sa att jag inte tänkte störa dem mer :mad: . Ringde ett annat företag och skulle beställa men han visste inte vad för slags munstycke jag skulle ha. Det är inte bestyckningsstorleken som är problemet utan gängan på munstycket. Är den 5 elller 6 mm? vad för gäng? någon som har ett munstycke från en nsr och har lust o mäta? skulle vara sjysst. har tyvärr inte tid o skruva isär min hoj denna vecka. Alla som han skruvat gamla nsr:en vet vad jag snackar om. ALLA kåpor måste bort (o lite till) för o nå förknasaren. Förgasarens beteckning: Dell Orto PHBH 28 FS.

MVH Andreas

Last edited:
xanlar skrev:
snälla... någon som vet?

det verkar inte så du, det är bara att pallra dig ut i garaget å skruva, å mäta själv, tycker dock det är dåligt att dom inte vet på ca** hmmm, din MCV... det borde dom göra..

´Är nästan hundra på att du ska ha den större storleken på munstycke

*/ ?>
Nyheter
KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Back