Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Swedie skrev:De vill inte ha någon som inte vill. Så du är nog inte speciell, utan rättså klen och feg.
![]()
Swedie skrev:De vill inte ha någon som inte vill. Så du är nog inte speciell, utan rättså klen och feg.
![]()
Vargen2k skrev:glad o slippa!?, hade man haft samma pröjs som dagens slynglar har så skulle man ju fan stått först i kön till 15 månaders krig...

Jag känner en polack som var mindre nöjd med det då han vackert fick åka till polen och mönstra...UrbanTiger skrev:Varför gå från gymnasiet till lekskolan![]()
Tur att man har utländskt medborgarskap![]()
Jag gissar att du kommer från månen.UrbanTiger skrev:De gäller ju att ha rätt ursprung så man slipper allt sånnt krångel.

Halvvild gissning. Hade jag rätt?UrbanTiger skrev:Hur kom du fram till det, berätta![]()

Farbrorn skrev:Haha, synd att vissa väljer bort lumpen. Kan varit den galnaste och roligaste perioden i mitt liv. När annars får man chansen att plåga fordon och utrustning som aldrig förr? ;D
VW Passat 4-motion dieselbilar kan flyga!![]()
numero_uno skrev:Mönstrade tidigare idag, skyllde på ont i nacken sen en mc olycka i sommras, och jag slapp, HURRA!!!!!
inget ont som inte för något gott med sig!!!!!
![]()
Jag gissar på tüskland. Vad vinner man i den här tävlingen?SuperMicke skrev:Halvvild gissning. Hade jag rätt?

|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |