ingen värnplikt här inte!!!!

ViktorW.

Ny medlem
Gick med
2 Sep 2005
Hoj
R1-04 race/banhoj
Mönstrade tidigare idag, skyllde på ont i nacken sen en mc olycka i sommras, och jag slapp, HURRA!!!!!
inget ont som inte för något gott med sig!!!!!
:D

De vill inte ha någon som inte vill. Så du är nog inte speciell, utan rättså klen och feg.

;)

glad o slippa!?, hade man haft samma pröjs som dagens slynglar har så skulle man ju fan stått först i kön till 15 månaders krig...

Swedie skrev:
De vill inte ha någon som inte vill. Så du är nog inte speciell, utan rättså klen och feg.

;)

De tar inte in de som redan är män. :D

Vargen2k skrev:
glad o slippa!?, hade man haft samma pröjs som dagens slynglar har så skulle man ju fan stått först i kön till 15 månaders krig...

Kul skämt :7peta

Kärringar, jag ska göra vad jag kan för att komma in på utbildningen MC-ordonnans.

10e Januari 07:45 får vi se.

UrbanTiger skrev:
Varför gå från gymnasiet till lekskolan :va

Tur att man har utländskt medborgarskap :tummenupp
Jag känner en polack som var mindre nöjd med det då han vackert fick åka till polen och mönstra...

Haha, synd att vissa väljer bort lumpen. Kan varit den galnaste och roligaste perioden i mitt liv. När annars får man chansen att plåga fordon och utrustning som aldrig förr? ;D

VW Passat 4-motion dieselbilar kan flyga! :hihi

Aah va skönt, jag ljög ihop jag med. Hade bytt programm i gymnasiet, så jag gick ett år extra, så jag ville inte sabba ett år till.
Drog utomlands 6 månader istället :banana

Jag tyckte det va kul som fan..... Men jag slapp ju i.o.f.s. kräla i skogen.
Låg på Isbrytare. Va ute o partaja i varenda kust-stad :fyllisar
Sen fick man ju flyga massa helikopeter oxå :banana

Farbrorn skrev:
Haha, synd att vissa väljer bort lumpen. Kan varit den galnaste och roligaste perioden i mitt liv. När annars får man chansen att plåga fordon och utrustning som aldrig förr? ;D

VW Passat 4-motion dieselbilar kan flyga! :hihi

Tack för sådana inlägg, de får mig bara att vilja gå lumpen ännu mer.

Lumpen gjorde jag gärna om om jag fick! Jättekul och nyttigt! Men samtidigt tycker jag att det är bra att de som inte vill slipper.

numero_uno skrev:
Mönstrade tidigare idag, skyllde på ont i nacken sen en mc olycka i sommras, och jag slapp, HURRA!!!!!
inget ont som inte för något gott med sig!!!!!
:D

Fjant!

Lumpen: ett våldsamt dagis för stora pojkar. och ja jag har gjort lumpen och nej det var inte vettig spenderad tid...

Jag ville verkligen göra lumpen men efter 5 minuter hos psykologen så gav hon mig en etta i betyg och förklarade mig psykiskt störd och socialt underutvecklad. Hur tusan kan man ställa den diagnosen på 5 minuter och med 3 huvudfrågor + 2 underfrågor till varje?

Nene.. Säg bara att ni är födda i Falun, gillar att använda datorer med Linux och att det är tråkigt att inte träffa andra människor. Det räcker visst :tungan

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg