Ingen uppkörningstid nästa år...

Kay

#15 - O'Kay racing!
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
Firestorm
Jag ringde och tänkte boka uppkörningstid så fort VV börjar uppkörningarna för MC igen, men då sa dom på VV att jag får ringa nästa år, man kan inte göra en bokning från ett år till ett annat. Det kändes som en lat, oengagerad tant. Ljög hon?

Låter som VV. Jag bokade min uppkörning i början av mars, började ringa i januari. Dom sa att jag skulle ringa senare varje gång. Så det hon sa stämde nog.

Nope hon ljög inte!

tror du kan boka ¨ån månad innan dom släpper tiderna.... dvs nästa år ganska sent...

Hmpf. Får sitta och ringa som fan då, kommer kännas som man vill komma fram till Bingolotto. :)
När börjar dom köra igen då? April månad?? Ush..

När tar ni ut era hojar?

5:e Maj tror jag var första datumet år 2003.
Kommer väl ihåg det eftersom jag var förbannad över att behöva vänta ända till 12:e Maj på min första uppkörning. Men satan vad jag ringde och letade återbud, dagarna i ända. Till slut ringe de själva upp mig när det kom in en tid...

Tror jag bokade första tiden i Mars, då fick jag uppkörningstid sent i Juni.

Jag hade uppkörning den 2'a maj (2002) och min kompis hade uppkörning någon dag innan. Så du kan räkna med en tid vid månadsbytet april/maj

BigKay skrev:
Jag ringde och tänkte boka uppkörningstid så fort VV börjar uppkörningarna för MC igen, men då sa dom på VV att jag får ringa nästa år, man kan inte göra en bokning från ett år till ett annat. Det kändes som en lat, oengagerad tant. Ljög hon?

Hello!
Nej, hon ljög inte. När jag skulle boka uppkörningstid hösten 2001 fick jag samma svar. Förklaringen var nåt med budgeten inte satt för nästa år och att dem inte vet själva så tidigt när uppkörningarna startar på våren kommande året osv.
Fick själv min tid i januarimånad... tiden var 10 juni 2002 (uppkörningarna startade i april/maj) !! Snacka om ödesdatum man gick och grubblade över i 6 månader... men det gick ju bra till slut :)

Bara o börja ringa i januari -04 alltså.
Lycka till BigKay!

Peace!
/RuffRyder

RuffRyder: Tack. :)
Jaja, får väl övningsköra lite längre än vad jag trott, eller boka uppkörningstid längre upp i lanadet i en lite mindre stad än Malmö, är nog kortare väntetid där. Tur att farsan tillåter lite smågasande iaf. :fakta

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti