Ingen tändare, hur tända en cigg.

Ja men hur fan gick det nu då!!! :va

Blev det någon fyr på stinkpinnen eller.??

Jonte...meddela oss att du lever. Eller kan man läsa i Östersundsposten att "fulhotell brann ner p.g.a sängrökare" :näsblod

Fan va kul att se att vi bryr oss om varandra här på SH ibland! :tummenupp
Här sitter killen kall, frusen, rädd och med ett jävla rökabstinens och ingen eld så långt ögat når... Men det finns alltid råd för en frusen själ. Men hur gick det nu då? :gnissla

Ja, hur gick det???

Annars kan man ju gå ner till receptionen. De har garanterat eld......
Varför krångla till det?

Jag gav upp. Skulle ju trots allt upp och jobba idag. Var väl kortslutningsspärren som satte käppar i hjulet. Får blir Scandic nästan gång istället för First.

Tack för hjälpen.

Bodde du på First Hotel Ett vid Körfältet eller?

Tja, hade du kommit på det lite tidigare så hade du en OKQ8 öppen till 24.00 alldeles runt knuten. Annars så ligger Statoil inte mer än 2km eller något därifrån och har öppet dygnet runt. Fast hade du å andra sidan bott på Scandic så hade du kunnat släntra iväg till Statoil i pyjamasen om du hade velat.

Jo det var ETT jag bodde på. Brukar jag göra men OkQ8 är ju "bara" öppet till 24. Jag starta tråden efter 2. Jo jag hade kunnat gå till Statoil men det var ju sjukt kallt. Jag är ju sörlänning. Förut bodde de jag jobbade med på körfältet med inte längre vilket jag borde kommit ihåg när jag bokade. Nu blir det Scandic i fortsättningen.

Nyheter
Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!