Ingen som vill dra på en repa idag?

Emmi skrev:
Jag, kommer du hit eller?

Hehe, nope... :gnissla

Orkade inte vänta på ev. sällskap så jag drog ut på en snabbrepa för att se så att allt satt fast och så... =)

Och det var jävligt kul, men kallt... :(

Zana skrev:
Hehe, nope... :gnissla

Orkade inte vänta på ev. sällskap så jag drog ut på en snabbrepa för att se så att allt satt fast och så... =)

Och det var jävligt kul, men kallt... :(
Jag kom precis hem efter ett par mil på E4:an nu på kvällen, det var också kallt, tunna sommarhandskar känns lite underdimensionerade just nu :)

Själv ska man ut o köra imorrn om det är upphåll, en kort sväng iallafall. Slutet av veckan ser lovande ut!

Emmi skrev:
Själv ska man ut o köra imorrn om det är upphåll, en kort sväng iallafall. Slutet av veckan ser lovande ut!

Hoppas det verkligen blir bra väder också...

Jag var bortrest den vecka det var soligt som fan här i stockholm, det kändes ganska skit...

Kör försiktigt bara.. ;)(

Bra fråga???? kanske skulle precisera var? Emmi,om du är på tänkte jag glida upp mot dina trakter bara det slutar regna? race och fika?

Vadå slutar regna, här är det strålande sol och (efter en kort check ut genom vardagsrumsfönstret) torrt...
Blir nog lugn åkning, till Gränna eller nåt, ska serva henne ikväll med, var ett tag sen...

Kortsväng i lördags och 30 mil igår, uppåt Norrtälje till. Såg 4 hojar och en del snö! Var var alla? Solen sken ju!

Anders R skrev:
Kortsväng i lördags och 30 mil igår, uppåt Norrtälje till. Såg 4 hojar och en del snö! Var var alla? Solen sken ju!

Vi var på och runt slingerbulten, var annars? en klunga bestpende av ett par grandiosa sporthojar samt infektion av flertalet otvättade budhojar... Nöööö! Det var kul igår och Jag fick gasa busa! :tummenupp

*/ ?>
Nyheter
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage