anderssonph
Ny medlem
ingen som har bilder från örebro eller vill ju se om man fastna på nån
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Detta är den enda jag har. Taget med min telefon.blom skrev:2469248ja det skulle vara kul att se![]()
Håll ut gott folk. Jag sitter och fixar till hemsidan nu. Kommer på www.jsfoto.com som vanligt.anderssonph skrev:2469202ingen som har bilder från örebro eller vill ju se om man fastna på nån
RaceMe skrev:2469375Detta är den enda jag har. Taget med min telefon.
Japp, i Örebro delar vi ut fina priser.Motard nissen skrev:2469987Va äre för godis som ligger till vänster på bordet? Är det priser?
RookieSM skrev:2470011Japp, i Örebro delar vi ut fina priser.![]()
erik skrev:2470038Ja, det var fantastiskt fina priser.![]()
Rookiesarna fick dela på fälgar, däckvärmare och två teambagar, under förutsättning att du körde Husaberg.Motard nissen skrev:2471100Får man priser i rookie klassen också![]()
Tackar och bockar!blom skrev:2471663ja några bilder fastnade man ju på![]()
fina bilder![]()
RookieSM skrev:2471112Rookiesarna fick dela på fälgar, däckvärmare och två teambagar, under förutsättning att du körde Husaberg.
Motard nissen skrev:2472239Har suttit och funderat vad det är som motiverat dom höga start och träningsavgifterna innom motard jämfört med mx. Nu vet jag varför![]()
Lennartsson skrev:2472248Hoppas inte på alvar du tror på det du skrivit..... Husaberg sponsade med ALLA priser där.
Motard nissen skrev:2472333Nej det gör jag inte dock så undrar man ju, om det inte går till lite såhär:
- oj vi har den enda banan med träningstider för supermotard i mittsverige, alla har inget annat val än att komma hit o träna, vi tar ockerpris i träningsavgift, hela 200spänn
- Hihi vi är en av dom få som arrangerar tävlingar i år, ja vi kan ta 500:- för en endagstävling för vi vet att alla är så tävlingsugna så dom kommer gå med på det.
Nu är jag inte ute efter att kritisera eller nått bara dom tankarna jag först fick in i min lilla skalle då dom är tveklöst lättast att fantisera fram som motivering.
Är så van vid mx då träningsavgifter o anmälningsavgifterna brukar ligga på ungefär hälften av kostnaderna för att leka med motard.
Så till en viss del så förstår jag varför motard har en del problem med att expandera fort.
Motard nissen skrev:2472333Nej det gör jag inte dock så undrar man ju, om det inte går till lite såhär:
- oj vi har den enda banan med träningstider för supermotard i mittsverige, alla har inget annat val än att komma hit o träna, vi tar ockerpris i träningsavgift, hela 200spänn
- Hihi vi är en av dom få som arrangerar tävlingar i år, ja vi kan ta 500:- för en endagstävling för vi vet att alla är så tävlingsugna så dom kommer gå med på det.
Nu är jag inte ute efter att kritisera eller nått bara dom tankarna jag först fick in i min lilla skalle då dom är tveklöst lättast att fantisera fram som motivering.
Är så van vid mx då träningsavgifter o anmälningsavgifterna brukar ligga på ungefär hälften av kostnaderna för att leka med motard.
Så till en viss del så förstår jag varför motard har en del problem med att expandera fort.
Haha! Joo, en får ju försöka vara beredd att plåta när de händer ngtEvil M skrev:2472296Fina Bilder. Såg att du fick med mig när jag simma lite i starten på första Rookie racet, var kul att se![]()
RaceMe skrev:2472429Du har nog trampat på en öm tå nu.![]()
Men jag önskar oxå att man kunde träna för 40 kronor och ha fyra ggr så lång bana.
. Vi har pratat om att det inte är värt uppoffringen att arrangera tävlingar, en del sliter häcken av sig för intet.
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|