Ingen olycka idag!

Status
Ej öppen för fler svar.
Jag har idag kört utan skinnställ förbi flera poliser utan att få snuthäng och/eller krascha. Det var dessutom cykeltävling på samma väg som jag färdades, och så vitt jag kunde se så var det ingen av cyklisterna som körde omkull heller.

/Linus

Pendla till jobbet med hojen idag, regn på dit vägen och ingen vurpa. :yoparty

Hemvägen tort, hasighet 30 plus många omkörningar, ingen vurpa. :tummenupp

Har inte kört idag men hade jag det har jag förmodligen inte vurpat iaf! :yoparty

ingen vurpa här heller.... har ju för fan ingen hoj just nu:huvet

jag skjutsade en polare ikväll så han sket på sig!

lol

Åkte 15 mil i onsdags utan att krascha. Om jag minns rätt då det vill säga. Hojen var då hel igår när jag åkte till jobbet utan att krascha. Ingen som har nån länk till nån tidning där dom skriver om nån som inte kraschat? :tummenupp

När jag var ute och åkte idag såg jag en gubbe som skulle stanna med sin trampcykel. Han höll på och ramla in i en kiosk när han skulle gå av cykeln.
Sen körde jag vidare utan och vurpa.

Köra på vägen! Kan vara kul!

I dag lördag ska jag undvika vägen med hoj, jobbar och då får det bli bil dit.
I morgon blir det e kort prova på tur:) , glida fram i makligt tempo, smaka på körställningen, accet! Vridet! Bromsarna! Bara njuta utav möjligheterna att få grensla en sådan här exclusive hoj.... fy fanken va gött.... !:tummenupp ! Prova på! Sedan blir det att ta sig till jobbet även denna söndag. Toyman ute tidigt när de andra sover:yoparty

Bifogat

• Kopie van RSV (2) paint.JPG
    Kopie van RSV (2) paint.JPG
    230.6 KB · Visningar: 36
  • Kopie van RSV (1) paint.JPG
    Kopie van RSV (1) paint.JPG
    200.2 KB · Visningar: 37
Eftersom min hoj har stått på verkstad i över sex veckor efter förra vurpan har jag inte vurpat under den tiden! Men på fredag kommer den tillbaka så då ska jag vurpa igen:yoparty

Något riktigt kusligt är att jag verkligen vurpade dagen efter att jag fått tillbaka den efter förra vurpan:confused:

Det var en Saab som bytte fil i en rondell vid Torp i Uddevalla, och filen han bytte till var så att säga "upptagen", så hojen for iväg åt vänster, jag for rakt fram och gled på hjälmen och vänster axel en bit, sen slog jag skallen i den sylvassa kanten på granitkantstenet på en refug så hjälmen puvriserades uppe i pannan och rullade sedan några varv.....

Hojen kommer knappast tillbaka den här säsongen om den kommer tillbaka alls, och förra vurpan var den 24 april, sen dess hann jag köra under 40 mil, och innan kanske 3-400:gnissla

Last edited:
Drog en fet vurpa igår kväll!! Var ute och stuntade lite, det gick slalom hela vägen hem men faceplantade över en trottar kant! :dricka

OT: 600RR Såld!! Sökes sån där svart farlig sak med massa CC som går skiiitt fort!!!

Last edited:
Körde till statoil igår, 130 på 70-väg... lite på gångvägar och så tillbak, barnvagnsmorsorna bara skrek men hade inget annat alternativ än att hoppa i diket. Hundjävlarna som var ute och rastades måste blivit döva av mitt monsterljud dessutom. Som avslutning på moset slangade jag förbi en dagisgrupp som var ute och gick!

Och det bästa av allt, jag vurpa inte :yoparty

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...