http://www.foxsearchlight.com/lab/shorts/farmsluts/quicktime.html
Ball film med riktigt rå komik, jag skratta gott.
Ball film med riktigt rå komik, jag skratta gott.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dufva skrev:Står farmsluts i länken, vågar inte kolla på den![]()
Precis som jag, sitter man på jobbet och surfar med övervakad utrustning vill man inte snubbla in på något som kan kosta en jobbet..Dufva skrev:Står farmsluts i länken, vågar inte kolla på den![]()
Ugluk skrev:Precis som jag, sitter man på jobbet och surfar med övervakad utrustning vill man inte snubbla in på något som kan kosta en jobbet..
Kan nån kläcka ur sig vad länken leder till?
Ugluk skrev:Precis som jag, sitter man på jobbet och surfar med övervakad utrustning vill man inte snubbla in på något som kan kosta en jobbet..
Varningar är alltid på sin plats när trådar innehåller potentiellt stötande material.
Kan nån kläcka ur sig vad länken leder till?
Det är en amerikansk kortfilm som faktiskt var riktigt bra, ganska mörk med rolig. Du kan kika på den på jobbet, det är inga syndigheter i närbild (fast det vore ju rätt ironiskt om du blev av med jobbet för att du tittade på en film om en kille som blev av med jobbet för att han tittade på porr på internet.. puh..Ugluk skrev:Måste jag kolla på när jag kommer hem..![]()
Jo, men jag kom på att jag ändå inte har quicktime på burken och heller inga rättigheter att installera..sgtpepper skrev:Det är en amerikansk kortfilm som faktiskt var riktigt bra, ganska mörk med rolig. Du kan kika på den på jobbet, det är inga syndigheter i närbild (fast det vore ju rätt ironiskt om du blev av med jobbet för att du tittade på en film om en kille som blev av med jobbet för att han tittade på porr på internet.. puh..)
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|