Ingen mässa blev liten kille

Palmas

Ny medlem
Gick med
17 Aug 2003
Hoj
Ingen
Minnesgoda SH läsare kommer kanske ihåg att jag beklagade mig mycket och väldigt att jag hade klantat till det och planerat bebis ungefär samtidigt som MC-mässan i Göteborg i slutet av Januari.

Jag hade hunnit åka på mässan, med marignal, två veckor försenad den 5 februari kom det en liten kille på 3800 gram och 53 cm lång. Allt har varit uppochner sedan dess och jag har inte hunnit informera er alla om resultatet.

Killen ska heta Erik och jag håller för fullt på och planera om det blir minimoto eller minicross, miniskoter blir det också för att ha nåt att leka med på vintern.

Bilder kommer så småningom på den lille.

Känslan är i alla fall härlig och det gjorde inget att mässan blev inställd. :hihi

Grattis till grabben, han är en dag yngre än min dotter.

Är inte livet underbart så säg!

PS. Jag åkte på mc-mässa den 29:de fast vi skulle få barn den siste Januari!

Grattis!

Se där, en riktig Man och Far! Redan i receptionen på BB görs listor över leksaker han skall köpa till si... eh... till parveln. ;)

Notera att jag menar det med "riktig Far". Jag tror att alla ungar mår bäst av att man engagerar sig i att aktivera sig tillsammans med dem... och det gör man bäst genom att se till att det är aktiviteter man själv känner för. :tummenupp

(Vem har flyttat tummenuppsmileyn från inläggssidan?! :fatta!)

Grattis både Palmas och Blue :fyllisar Har själv en dotter på 1,5 år och det är det absolut bästa som hänt mig, (fast nu är det slut på nattsömn för er det närmaste året :hihi )

Grattis till det bästa här i livet!!! :tummenupp
(Själv har man tre små snorisar, men skulle gärna skaffa en till...)

Jag tackar alla för gratulationerna!!! Det är en härlig och underlig känsla. Just nu är jag i Mexiko på jobb :kocko och det är otroligt vad man kan sakna en sån liten krabat.

Palmas skrev:
liten kille på 3800 gram och 53 cm lång.

RoLLer ?

:hihi

grattis till pöjspolingen, släng på han en hjälm och fram med kameran.
Så skall han köra minimoto, det e tuffare med skrapmärken på knäna än brutna revben !

Jag har ju redan kläckt ur mig ett grattis på butiken, men jag gör det igen..

GRATTIS GRATTIS GRATTIS! :banana

Jag kan inte ens föreställa mig hur lyckligt (och annorlunda) det måste kännas.. :)

jag nöjjer mej med att vara moster o faster än så länge, har alltid sagt att jag ska ha valp och föl innan jag skaffar en egen liten unge... :brinnerup

Men jag har en massa planer för de framtida barnen,
minicross, minimoto o miniskoter å så en liten tjurig shetlandsponny såklart! :tummenupp

Skynda dig hem från mexico o pussa sönder ungen! :pannkyss

såg ju ut att vara hur söt som helst i tidningen iaf! :banana

Nyheter
En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8