Ingen info

Nyteknik

Bannad
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bördig från Pålsboda
Hoj
Skeppshult damcykel
Den 2 och 17 mars mailade jag den som är ansvarig för licenskursen i Linköping den 16 och 17 april och bad om en bekräftelse på min betalning. Jag har ännu inte fått svar. Nu är det en vecka kvar till kursen och jag har ännu inte hört något. Jag måste planera nästa vecka och behöver veta om och när kursen blir av. Vad händer? :confused:
 
Nyteknik skrev:
Den 2 och 17 mars mailade jag den som är ansvarig för licenskursen i Linköping den 16 och 17 april och bad om en bekräftelse på min betalning. Jag har ännu inte fått svar. Nu är det en vecka kvar till kursen och jag har ännu inte hört något. Jag måste planera nästa vecka och behöver veta om och när kursen blir av. Vad händer? :confused:

Det här är ännu en så'n här underbart konstig tråd! :va Varför inte slå en signal till den person man vet har svaret istället för att slänga ut en tråd på ett forum?
 
Torkel skrev:
Det här är ännu en så'n här underbart konstig tråd! :va Varför inte slå en signal till den person man vet har svaret istället för att slänga ut en tråd på ett forum?

Jag ringde men kom inte fram och fick ett plötsligt behov av att få informationen som jag har saknat så länge nuuuuuuuu! :hördu
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top