Ingen hoj men...

Hygglo skrev:
Kan ni se skillnaden på dessa bilder??
Det tog en stund för mig att komma på hur det funkar....
http://www.big-boys.com/articles/twophotos1.html
Ja, svårt det där att se några skillnader. Jag fick stirra en bra tid för att se några. :va
Det finns ett svagt bakgrundsljud som påverkar också, jag tror det går lättare om man skruvar upp ljudet till max och stirrar in i skärmen. :rolleyes:

Själv har jag svårt att se skillnaderna, men det är verkligen en utmaning av klass. Drog ner ljudet lite innan för att kunna hålla koncentrationen uppe :hihi

AeroSol skrev:
Ja, svårt det där att se några skillnader. Jag fick stirra en bra tid för att se några. :va
Det finns ett svagt bakgrundsljud som påverkar också, jag tror det går lättare om man skruvar upp ljudet till max och stirrar in i skärmen. :rolleyes:
Jag glodde som f-n i säkert 2 min innan jag såg nå´t.. :3freak

oj oj

min flickvän blev så jafla rädd att hon började gråta och skrika lite högre än datan. :yoparty
till och med jag blev rädd av att se henne :hihi

haha grymt farligt det där höll nog på att få en box oxå :7peta

Jag tycker det cr ut som om båten är vit på den högra bilden men inte på den vänstra....eller var det den högra :va ......eller var det tvärt om :va

:skrämd nu behöver man inte åka hoj på 3 år adrenalinet strömmar fortfarande i mina ådror!...jävlar har ganska fet ljudanläggning på min dator...

Shit, jag la nog 800m lakris i brallan och tjejen någon kilometer (i sina asså) :skrämd

fyfaan!....
Testade tjejen.....Jag fick en muskeldödare sen sprang hon och låste in sig....Blir nog inget mys ikväll :huvet .....kanske om jag :Bugar

Jag kan berätta att den fungerade på min tjej också :)
(Detta fast jag varnade henne lite innan)

Jag tror inte att det finns några skillnader. Det är nån lustigkurre som har lagt upp bilderna bara för att folk ska slösa bort sin tid och ha tråkigt innan dom till slut ger upp! :mad:

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard