Ingen helförsäkring antar jag

sportarn skrev:
Är det det första du tänker på när du ser en kraschad hoj? Vadå tro illa om alla sina medmänniskor.

Han spekulerar ju bara. Det är inte alls omöjligt att det förhåller sig så. Eller hur?

Mr.Dna skrev:
För oss som inte hann se annonsen innan den var borttagen, vad var det för hoj? Någon som har "print screen" på den?

:tummenupp Låg kvar i öppet fönster...

Bifogat

• r1.JPG
    r1.JPG
    71.5 KB · Visningar: 227
Blip skrev:
Han spekulerar ju bara. Det är inte alls omöjligt att det förhåller sig så. Eller hur?
Jo, men min första tanke var ändå att han kraschat o kört halvförsäkrat. Jag tyckte bara att det var en väldigt konstig tanke. Jag tror det bästa om mina medmänniskor. Hur ni tänker det vet jag inte men det verkar som om ni inte riktigt tänker på samma sätt.

Besserwisser skrev:
Läs citatet som jag kommenterade och tänk innan du skriver nästa gång :kocko
Jag läste det o förstår fortfarande inte så du kan ta dina :kocko o visa lite mer hänsyn. Jag undrar bara hur man kan tro så direkt om sina medmänniskor?
Kan det inte vara så att han köpt den av en kille som vurpat den?

sportarn skrev:
Jag läste det o förstår fortfarande inte så du kan ta dina :kocko o visa lite mer hänsyn. Jag undrar bara hur man kan tro så direkt om sina medmänniskor?
Kan det inte vara så att han köpt den av en kille som vurpat den?
Vem har sagt att jag trodde det direkt? Kan kanske va så att jag läst tråden långt innan jag skrev i den och skrev sedan ett inlägg som kommentar till ett tidigare inlägg.
Och när du drar dina förhastade slutsatser om mina inlägg och börjar gnälla så får du räkna med ett å annat :kocko .

GIXxXER skrev:
killen hade bara trafik, lånade ut den till en polare som givetvis..........ja ni ser ju bilden. lite trist för polaren som ska lägga till resten som fattas till en ny hoj :D , if you brake it you buy it :död

gissar du eller vet du ?

Vad kostar en R1-04 ny? han förlorar ju en ordentlig hög med pengar om han säljer den för 35K. Måste varar väldigt mycket som är trasigt på den cykeln :confused:

Tysken skrev:
För det priset MÅSTE det gå att göra pengar på den.

Säkert, men att finlaga en hoj med nya grejor är ju typ aldrig lönsamt. Står man ut med nån svetsfog i bakramen så är det ju ett sjukt bra köp. Förutsatt att man är händig eller känner nån på en verkstad.

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien