Ingen el på Knutstorp!!!!!!!!!!!!!!!

Nr:18 skrev:
Sponsoravtal kan man påstå att dom redan har, Eva Gödke´s man är i uthyrningsbranschen så dom har redan nettopriser.....

Då hajar jag inte vad de hyrde för elaggregat till veidec för 80-90kkr för en helg? Hur många watt?
Har hyrt dieselaggregat som kunnat mata en rollling stoneskonsert för betydligt mindre över en helg..

oFFkeFF skrev:
Då hajar jag inte vad de hyrde för elaggregat till veidec för 80-90kkr för en helg? Hur många watt?
Har hyrt dieselaggregat som kunnat mata en rollling stoneskonsert för betydligt mindre över en helg..

Det är väl inte HMS som arrar STCC va? Det är väl svaret på din fråga....

Sen är det här en B-tävling. Endags väl?? Då är det väl rätt att göra den så billig som möjligt?

Chrille skrev:
Det är väl inte HMS som arrar STCC va? Det är väl svaret på din fråga....

Sen är det här en B-tävling. Endags väl?? Då är det väl rätt att göra den så billig som möjligt?

Ingen fundering från min sida kring b-tävlingen. Jag bara undrade vad STCC hyrde för kärnkraftsverk..

oFFkeFF skrev:
Intressant att höra! Tror nog att HMS skulle bli glad om du kunde hjälpa till med att fixa ett sånt elverk billigare..... :rolleyes:

102db

Jag har pratat med Eva på K-torp!
HON sa att det va 102 eller om det nu va 103db till helgen.. Men jag garanterar inte att det e så!

Öh, fick papper idag från Hyllinge MS och det står handskrivet "Rookie 1000" och sen "Startnr 20". Är detta en bekräftelse på att jag är bokad? I övrigt fick jag papprena om hur man anmäler sig... typ "Inbjudan och PM till Debutanttävling på Ring Knutstorp 15/5-04".

Vill bara fråga er här om det är så att man nu är anmäld. Jag har ju tidigare faxat in min anmälan o grejer, och även betalat såklart.

Swedie skrev:
Öh, fick papper idag från Hyllinge MS och det står handskrivet "Rookie 1000" och sen "Startnr 20". Är detta en bekräftelse på att jag är bokad? I övrigt fick jag papprena om hur man anmäler sig... typ "Inbjudan och PM till Debutanttävling på Ring Knutstorp 15/5-04".

Vill bara fråga er här om det är så att man nu är anmäld. Jag har ju tidigare faxat in min anmälan o grejer, och även betalat såklart.

Jag fick ett likadant så jag tolkar det som att man är anmäld.

Nr:18 skrev:
Intressant att höra! Tror nog att HMS skulle bli glad om du kunde hjälpa till med att fixa ett sånt elverk billigare..... :rolleyes:

Borde gå att fixa betydligt billigare än så för en helg eftersom jag hyr två jättedieselaggregat( vi tar ut ca 900A per kväll vilket borde räcka gott för et race) för Kalasturnen och det är 13 konserter, två aggregat, fem helger och transporter över hela landet och det kostar tre och en halv gång vad de får betala för en helg.
Är de intresserade ska de ringa Kenth Bergström på KåBe Maskin & Generator AB Tel. 0158-130 40. Bästa firman i Sverige.

Last edited:
Swedie skrev:

Jag har fått en handskiven lapp med startnummer/klass

*Edit pga läsfel*

Last edited:
Back